امام جمعه کنگاور:

رژیم صهیونیستی به خاطر توافق ایران و عربستان درمانده شده است

حجت الاسلام «حسینی» گفت: رژیم کثیف و جعلی صهیونیستی که به فرموده امام خمینی غده سرطانی منطقه است، به خاطر توافق ایران و عربستان همچون موجودی مارگزیده به خود می پیچد.
کد خبر: ۵۷۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹ - 17March 2023

رژیم صهیونیستی به خاطر توافق ایران و عربستان همچون موجودی مارگزیده به خود می پیچدبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «سید رضا حسینی» امام جمعه شهرستان کنگاور در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان، توافق اخیر ایران و عربستان را نمونه ای از زوال پذیری سیاست های اسرائیل غاصب ارزیابی و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، عربستان سعودی و چین به عنوان بازیگران اصلی این توافق نشان می دهد که کشورهای مختلف جهان به درک درستی از سیاست بین الملل برای کمرنگ ساختن حضور آمریکا در منطقه رسیده اند.

وی با بیان اینکه تمام دنیا از این توافق استقبال کردند، افزود: رژیم کثیف و جعلی صهیونیستی که به فرموده امام خمینی غده سرطانی منطقه است، به خاطر توافق ایران و عربستان همچون موجودی مارگزیده به خود می پیچد.

امام جمعه شهرستان کنگاور اضافه کرد: خرسندیم در حوزه سیاست خارجه کدورتی که بین ایران و عربستان بوده تا حدود اصلاح شده ولی اختلافات مبنایی هنوز وجود دارد.

حجت الاسلام حسینی گفت: ارتباط دیپلماتیک ایران با عربستان سعودی اسرائیل را نقره داغ و نفوذ آنها را در منطقه کاهش می‌دهد.

وی در ادامه سخنان خود با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و عیدنوروز گفت: در آستانه عید نوروز سعی کنیم اختلافات را کنار بگذاریم، ریش سفیدان با پادرمیانی اصلاح ذات البین کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار