همایش بزرگ مداحان اهل بیت (ع) در مشهد مقدس برگزار شد

همایش بزرگ مداحان با عنوان «سرمشق فاطمی» در عرصه ستایشگری، در راستای لبیک به دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص نقش مداحان در عرصه ‎جهاد تبیین برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۷۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸ - 10March 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، همایش بزرگ مداحان با عنوان «سرمشق فاطمی» در عرصه ستایشگری، در راستای لبیک به دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص نقش مداحان در عرصه ‎جهاد تبیین با حضور ۲۰۰ تن از ذاکران، شعرای آیینی، روحانیون و فعالان عرصه ستایشگری در مشهد مقدس برگزار شد.

همایش بزرگ خانه مداحان اهل بیت (ع) در مشهد مقدس برگزار شد

در این همایش که به همت خانه مداحان اهل بیت (ع) برگزار شد، جهاد تبیین در شعر، نوحه و سرود، تبیین فضای رسانه‌ای، اخلاق مداحی و هم‌اندیشی مداحان جوان و پیشکسوتان این عرصه از جمله موضوعاتی بود که مورد بررسی و مداقه قرار گرفت.

حجج اسلام راشد یزدی و ‎شهاب مرادی، و حاج منصور ارضی، حاج حسین سازور، ‎مهندس خالدی (معاون فرهنگی، اجتماعی و امور محتوای مرکز ملی فضای مجازی)، ‎علی بهادری جهرمی (سخنگوی دولت) از جمله سخنرانان این همایش بودند.

همایش بزرگ خانه مداحان اهل بیت (ع) در مشهد مقدس برگزار شد

تجلیل از پیشکسوتان عرصه ستایشگری از جمله برنامه‌های این همایش بود که در این برنامه از مقام شاعر فقید ‎مرحوم حاج سید رضا موید و همچنین آوای ماندگار آستان قدس رضوی ‎حاج سید جعفر ماه رخسار تجلیل به عمل آمد.

گردهمایی مداحان در رواق امام خمینی (ره) در روزهای ۱۰ و ۱۱ اسفندماه برگزار شد و بیش از ۲۰ نفر از ستایشگران اهل بیت (ع) در آن به مدیحه‌سرایی و مداحی پرداختند.

همایش بزرگ خانه مداحان اهل بیت (ع) در مشهد مقدس برگزار شد

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها