دیدار مسوولین قضایی استان فارس از زندان استان

پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رویه دستگاه قضا همزمان با عید سعید میلاد مهدی موعود (عج) امروز جمعی از مسئولان ارشد دستگاه قضایی فارس در زندان مرکزی شیراز حاضر شده و شماری از محبوسان زندان‌های این استان در حضور آنها آزاد شدند.
کد خبر: ۵۷۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۹ - 08March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رویه دستگاه قضا همزمان با عید سعید میلاد مهدی موعود (عج) امروز 17 اسفند جمعی از مسئولان ارشد دستگاه قضایی فارس در زندان مرکزی شیراز حاضر شده و شماری از محبوسان زندان‌های این استان در حضور آنها آزاد شدند.

آزادی این زندانیان پس از بررسی پرونده آنها طبق عفو کریمانه رهبری و دستورات ریاست قوه قضائیه مبنی بر کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها صورت گرفت.

در ادامه این مراسم رئیس کل دادگستری استان فارس و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بازدید از بندهای مختلف زندان مرکزی شیراز با مددجویان دیدار و ضمن گفتگوی چهره به چهره آخرین وضعیت و مشکلات قضایی آنان را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین به قضات ناظر زندان نیز تأکید کرد که با بررسی وضعیت پرونده‌ها قضایی زندانیان و همچنین با نظر گرفتن حقوق خصوصی شکات زمنیه اعطای مرخصی زندانیان مشمول در پایان سال را فراهم کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار