مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان:

حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگوی رفتاری برای جوانان است

سرهنگ رشیدی گفت: دین مبین اسلام بهترین الگوهای رفتاری و اخلاقی، مانند حضرت علی اکبر (ع) را برای جوانان دارد.
کد خبر: ۵۷۷۱۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۶ - 05March 2023

حضرت علی اکبر(ع) از بهترین الگوهای رفتاری برای جوانان است

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در مراسم تجلیل از کادر وظیفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان که به مناسبت روز جوان برگزار شد، اظهار داشت:  پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانان مستعد و توانمندی هست که در درون آن جامعه رشد و پرورش یافته‌اند.

وی با اشاره به نقش جوانان در پیشرفت همه جانبه کشور، افزود: دین مبین اسلام بهترین الگوهای رفتاری و اخلاقی، مانند حضرت علی اکبر (ع) را برای جوانان دارد.

رشیدی گفت:  انقلاب اسلامی ایران در بیش از چهار دهه فراز و نشیب‌هایی را پشت سر نهاده است که همواره جوانان در مقاطع حساس  و سرنوشت ساز این  انقلاب، حماسه آفرینی کرده اند.

وی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس جوانان بصیر و ولایی این مرز و بوم، با پشت پا زدن به تعلقات دنیوی و با تکیه بر نیروی ایمان،  دشمن متجاوز را مجبور به عقب نشینی کردند و بعد از آن نیز قشر جوان و پر تلاش با تشکیل گروه های جهادی در همه عرصه ها حضوری فعال دارند.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع  لرستان با بیان اینکه دشمنان ملت ایران  قصد دارند جوانان را به ارزش‌های ملی و مذهبی بی‌تفاوت کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان با تحریم‌های ظالمانه  قصد در تنگنا قرار دادن جمهوری اسلامی ایران را دارند ولی جوانان ما با استفاد از توانایی‌ها و ظرفیت‌های داخلی نقشه آنها را نقش بر آب کرده و می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار