رئیس‌کل دادگستری گیلان:

جوانانِ امروز پیرو سیره بزرگان دین باشند

حجت‌الاسلام «خلیلی» ایثارگری را مقدم داشتن دیگران بر خود در همه حوزه‌ها توصیف کرد و گفت: اهل‌بیت همواره دیگران را مقدم می‌شمردند و جوانان امروز نیز باید بتوانند پیرو سیره بزرگان دین باشند.
کد خبر: ۵۷۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲ - 04March 2023

جوانانِ امروز پیرو سیره بزرگان دین باشندبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین «حمزه خلیلی» رئیس‌کل دادگستری گیلان امروز در نشست دادگستری با کارکنان سپاه قدس استان ضمن گرامی‌داشت میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان بر منزلت و شأن جوانان تاکید کرده و اظهار داشت: جوان دارای اقتضائاتی است که باید در نظر گرفته شود و بر اساس آن اقتضائات، به مطالبات آنان پاسخ داد.

حجت‌الاسلام خلیلی با تاکید بر اهمیت امنیت و آرامش در جامعه تصریح کرد: امروز دغدغه ما تامین امنیت است لذا باید عقبه ناامنی‌های اخیر در کشور بررسی شود.

رئیس شورای قضایی استان عفو رهبر معظم انقلاب را نشان‌دهنده سیره و رفتار مهربانانه ایشان دانست و گفت: بسیاری از جوانان به‌جهت غلبه احساسات و هیجانات به میدان آمده و فریب تبلیغات دشمنان را خوردند که با روشن شدن فضای حقیقی و واقعی و عفو عمومی از سوی مقام معظم رهبری، بسیاری از آنان با نظام همراه شدند.

این مقام ارشد قضایی با اشاره به فضیلت «ایثار» عنوان کرد: مسلمانان صدر اسلام نیز با ایثار‌های مکرر خود درخشیدند و به مقامات و درجاتی رسیدند که خداوند در قرآن به آن اشاره می‌کند.

وی ایثارگری را مقدم داشتن دیگران بر خود در همه حوزه‌ها توصیف کرد و گفت: اهل‌بیت همواره دیگران را مقدم می‌شمردند و جوانان امروز نیز باید پیرو سیره بزرگان دین باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها