تظاهرات فلسطینیان در حمایت از مسجدالأقصی و کرانه باختری

مردم فلسطین در شمال نوار غزه در حمایت از مسجدالأقصی، اسرای فلسطین و مقاومت در کرانه باختری، تظاهرات کردند.
کد خبر: ۵۷۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲ - 04March 2023

تظاهرات فلسطینیان در حمایت از مسجدالأقصی و کرانه باختریبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، فلسطینیان ساکن شمال نوار غزه روز جمعه به نشانه یاری مسجدالأقصی، اسرا و حمایت از مقاومت در کرانه باختری، تظاهرات برگزار کردند.

این تظاهرات به دعوت جنبش حماس برگزار شد و «سهیل الهندی» عضو دفتر سیاسی این جنبش در سخنانی بر پایداری فلسطینیان برای مقابله با رژیم صهیونیستی و حمایت از مقاومت در کرانه باختری تأکید کرد.

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، الهندی ضمن درخواست از ساکنان کرانه باختری و اراضی اشغالی برای یاری مسجدالأقصی تأکید کرد: «هر گونه لطمه به مسجدالأقصی و اماکن مقدس اسلامی و مسیحی به منزله اعلان جنگ و هشداری بد برای اشغالگران و شهرک‌نشینان است».

وی تأکید کرد که برای پرداخت بهای یاری مسجدالأقصی و قدس آماده‌اند و افزود: «اقدامات کابینه فاشیستی صهیونیستی علیه اسرا تنها به پافشاری ما برای آزادسازی آن‌ها منجر می‌شود».

الهندی همچنین با اشاره به حضور غزه در تمامی صحنه‌های انقلاب فلسطین، تأکید کرد: «مقاومت در غزه همچنان دست به ماشه است و کسانی که به نابودی شهرک حواره تهدید می‌کنند خودشان از صفحه روزگار محو خواهند شد».

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها