وزیر علوم، تحقیقات و فناوری:

افزایش رشته‌ها و دانشکده مطالبه دانشگاهیان مازندران است

«زلفی‌گل» افزایش رشته و دانشکده را مطالبه مهم دانشگاهیان مازندران عنوان کرد.
کد خبر: ۵۷۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸ - 02March 2023

افزایش رشته‌ها و دانشکده مطالبه دانشگاهیان مازندران استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمدعلی زلفی‌گل» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در بازدید از دانشگاه علم و فناوری مازندران اظهار داشت: افزایش رشته‌ها و دانشکده جدید مطالبه مهم دانشگاهیان و فناوری مازندران بوده از این رو تزریق اعتبارات برای ایجاد زیرساخت‌های دانشگاه علم و فن آوری مازندران با قوت در دستور کار است.

وی اظهار کرد: نیازمندی‌های مختلفی در راستای زیرساخت دانشگاه بیان شد که باید پروژه‌ها اولویت بندی و اجرایی شود و تا اتمام‌ پروژه‌های تعریف شده، پروژه جدید تعریف نشود.

وی افزود: در دست احداث بودن سوئیت خوابگاه متأهلین و سالن ورزشی به عنوان نیاز‌های این دانشگاه عنوان شد که مجموعه و سالن ورزشی اولویت دار است و همچنین خوابگاهی با متراژ کمتر ایجاد شود.

به گفته زلفی‌گل، در اولویت بندی پروژه‌ها توجه ویژه شود و دانشگاه تلاش کند تا مأموریت گرا و مأموریت محور باشد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به نیاز‌های مختلف دانشگاه علم و فناوری مازندران افزود: ۲۰ میلیارد تومان کمک برای فراهم کردن زیر ساخت‌ها و تجهیزات از سوی وزارتخانه در نظر گرفته شده و کمک ۲۰ میلیاردی به دانشگاه اجرایی می‌شود و سال آینده هم در اعتبارات این دانشگاه به دلیل ساختار و قرار گرفتن در منطقه خاص، ویژه دیده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه دارای آینده خوبی است و باید همه با هم برای توسعه و پیشرفت تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار