برگزاری نشست تبیینی نماز با حضور قهرمانان و مربیان ورزشی تبریز

دوره آموزشی آداب و اسرار نماز برای مربیان ورزشی با حضور مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان آذربایجان شرقی برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۶۱۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶ - 28February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، دوره آموزشی آداب و اسرار نماز برای قهرمانان و مربیان ورزشی با حضور حجت الاسلام واالمسلمین «مجید آقاجانی» مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت آذربایجان شرقی، در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

حجت الاسلام «آقاجانی» با اشاره به آیه ۲۸ سوره رعد گفت: در این دنیا بزرگترین گمشده انسان که خودش را به خاطر آن به آب و آتش می زند، آرامش است و این نعمت بزرگ را خدا در هیچ چیزی غیر از یاد خودش قرار نداده و فرموده با یاد من به آرامش می‌رسید؛ یکی از جلوه های یاد خدا نماز است، پس اگر آرامش، عزت و سربلندی می خواهید، نماز بخوانید.

وی با بیان آثار و برکات فردی و اجتماعی نماز، افزود: نماز باعث می شود انرژی های منفی به مثبت تبدیل بشود و انسان را از فحشاء که نوعی آسیب اجتماعی و منکر که نوعی آسیب فردی است حفظ کند، به خاطر این است که خدا به نماز از سایر عبادات بیشتر تاکید کرده است.

مدیر ستاد اقامه نماز، تفسیر و مهدویت استان آذربایجان شرقی در ادامه برکات نماز تصریح کرد: برای اینکه ارتباط ما با خدا قطع نشود و از غفلت ها دور باشیم، خدا بر ما منّت گذاشته و نماز را بر ما واجب کرده، پس ما باید به نماز بیشتر اهمیت بدهیم تا این ارتباط از بین نرود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار