مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

جهاد‌ تبیین نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن دارد

حجت‌الاسلام «محمدی» نقش جهاد تبیین در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن را بسیار موثر دانست و گفت: به وسیله جهاد تبیین، توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود و معتقدیم وظیفه انسان مؤمن این است که تواصی به صبر و تواصی به حق داشته باشد.
کد خبر: ۵۷۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲ - 28February 2023

جهاد‌ تبیین نقش مهمی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین «احسان‌الله محمدی» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان امروز در دوره مقدماتی طرح تعالی توانمندسازی طلاب روحانیون، مبلغین و ائمه جماعات در مرکز تداوم عقیدتی سیاسی با اشاره به نقش مهم طلاب در عرصه جهاد تبیین اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های حوزویان به خصوص طلاب و روحانیون انقلابی، اهتمام ویژه در زمینه جهاد تبیین است و پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز به برکت همین احساس مسئولیت‌ها در این زمینه بوده است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای قطعی فریضه جهاد تبیین تصریح کرد: آن چه مهم است این است که بدانیم حتی در شرایط عادی نیاز به تبیین داریم چه برسد به شرایط امروز که با تهاجم رسانه‌ای، فکری و تبلیغاتی دشمن روبه‌رو هستیم و ضرورت جهاد تبیین در این راستا بیش از پیش است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان نقش جهاد تبیین در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن را بسیار موثر دانست و افزود: به وسیله جهاد تبیین، توطئه‌های دشمن خنثی می‌شود و معتقدیم وظیفه انسان مؤمن این است که تواصی به صبر و تواصی به حق داشته باشد.

محمدی با بیان اینکه روحانیت همواره پای‌کار انقلاب اسلامی است، گفت: کسانی که در مقابل آن‌ها می‌ایستند مسلماً داخل دام شیطان افتاده‌اند و نسبت به طلاب جسارت خاص انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار