ما متحدیم/ فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان‌نور سپاه و بسیج:

تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه راهیان‌ نور باید تحقق پیدا کند

سردار سلیمانی گفت: هدف این است که تدابیر رهبر معظم انقلاب در حوزه راهیان نور تحقق پیدا کند و زیر ساخت‌های گسترده ای که تاکنون در سطح استان‌هایی که در مسیر راهیان نور است سنجیده و تقویت شود.
کد خبر: ۵۷۵۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۵ - 27February 2023

تدابیر رهبر معظم انقلاب در حوزه راهیان‌نور باید تحقق پیدا کندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، همایش کاروان‌های راهیان نور سپاه و بسیج امروز با حضور سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران، سردار «یعقوب سلیمانی» فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، جمعی از فرماندهان سپاه های استانی و استانداران کشور در اردوگاه شهیده «مریم فرهانیان» برگزار شد.

سردار سلیمانی در ابتدای این مراسم اظهار داشت: در سال جاری و تاکنون 300 هزار نفر در اردوهای راهیان‌نور شرکت کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود این عدد به 400 هزار نفر برسد.

وی با بیان اینکه ما در استان ها ستاد‌های هماهنگی راهیان نور را با همکاری فرماندهان مجاهد استانی و همکاران آنها و دیگر متولیان امر برگزار کردیم، افزود: هدف از نشست این است که تدابیر رهبر معظم انقلاب تحقق پیدا کند و زیر ساخت‌های گسترده ای که تاکنون در سطح استان‌هایی که در مسیر راهیان نور است سنجیده و تقویت شود، اگر چه برای توسعه نرم افزار موثر و قوی انقلاب اسلامی باید در این زیر ساخت ها اقدامات موثر دیگری نیز انجام شود.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: از سال گذشته کاروان‌های راهیان نور را مجدد فعال کردیم و در سال جاری و تاکنون 300 هزار نفر در اردوهای راهیان نور شرکت کرده اند و پیش بینی می‌شود این عدد به 400 هزار نفر برسد.

سردار سلیمانی یادآور شد: نسل جوان ما نیاز به پشتیبانی‌های فکری و نرم افزاری دارد که یکی از آنها تحت عنوان راهیان نور در اختیار ما است و باید تلاش کنیم با مجاهدت‌هایی که در استان ها اتفاق می‌افتد تدابیر رهبری را در قالب برنامه تنظیم کنیم و در اجرایی کردن آن نیز تلاش و کوشش مضاعف انجام شود.

وی عنوان کرد: تجربه موفقی هم در اعزام کاروان‌های مردمی و خانوادگی راهیان نور در دست اجراست تا بتوانیم این برنامه‌ها را پیش ببریم. استان‌هایی که در این مسئله موثر هستند ظرفیت‌های خوبی دارند و زمینه‌های مناسبی نیز برای گسترش این زیر ساخت‌ها وجود دارد و امیدواریم با تدابیری که سردار سلامی و همکارانشان داشتند و حمایت کردند تصمیمات خوبی در این خصوص هم گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار