دیدار و قدردانی از سال‌ها رشادت و ایثارگری جانبازان کردستانی

همزمان با سالروز ولادت حضرت اباالفضل عباس (ع) و روز جانباز، نماینده ولی‌فقیه در کردستان به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با حضور در منازل تعدادی از جانبازان سرافراز کردستانی از رشادت‌ها و فداکاری‌ها آنان تجلیل کردند.
کد خبر: ۵۷۵۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۴ - 27February 2023

دیدار و قدردانی از سال‌ها رشادت و ایثارگری جانبازان کردستانیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، همزمان با خجسته سالروز ولادت حضرت اباالفضل عباس (ع) و روز جانباز نماینده ولی‌فقیه در کردستان به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در منازل «مسعود خضری»، «فاطمه فرجی‌نیا»، «نظام اوکی» از جانبازان ۷۰ درصد کردستانی در دوران دفاع مقدس حضور یافته و از مجاهدت و ایثارگری آنان تجلیل کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در کردستان در این دیدارها از سال‌ها مجاهدت و ایثارگری جانبازان در راه حفظ ارزش‌های نظام اسلامی قدردانی کرد.

«علیرضا شهسواری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان نیز در این دیدارها ضمن تجلیل از سال‌ها ایثار جانبازان و صبوری خانواده‌های آنها اظهار داشت: جانبازان اسوه‌های ایمان، اخلاق، تقوا، بصیرت و ایثار هستند و الگوی زندگی خود را حضرت ابوالفضل العباس(ع) قرار داده و در راهی که انتخاب کرده‌اند ثابت قدم‌اند.

وی با اشاره به اینکه جانبازان شهدای زنده‌ای هستند که ماندند تا حلقه وصل بین نسل‌های امروز و شهدا باشند، گفت: جانبازان یادگار شهدا و راهنمای زندگی هستند و خانواده و همسران جانبازان نیز مظهر صبوری، ایستادگی در راه حق و مجاهدت مومنانه هستند و جامعه باید بداند که مدیون چه کسانی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار