اعتراف تازه رئیس شاباک؛

رقم عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری و اراضی اشغالی، نجومی است

رونین بار، گفت: این سرویس با حجم غیرقابل تصور و نجومی از عملیات‌های فداکارانه در کرانه باختری و اراضی اشغالی مواجه است.
کد خبر: ۵۷۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۹ - 25February 2023

رقم عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری و اراضی اشغالی، نجومی استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، «رونین بار» رئیس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی موسوم به شاباک گفت که شاباک و ارتش اشغالگر سالانه بیش از ۳۰۰۰ فلسطینی را دستگیر می‌کنند.

بار، در مصاحبه با روزنامه عبری «یدیعوت آحارونوت» اذعان کرد که رقم اقدامات مقاومتی و تعداد تلاش‌ها برای انجام حملات مبارزاتی که شاباک به طور خاص و سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی به طور کلی باید با آن مقابله و آن را خنثی کند. نجومی است.

طبق گزارش این روزنامه عبری، رئیس شاباک طی جلسه غیرعلنی با سران سرویس‌های امنیتی، به بررسی آخرین تحولات امنیتی رژیم اشغالگر و ترس این رژیم از تشدید تنش‌ها و خنثی سازی صد‌ها حمله بزرگ از جمله مواد منفجره، تیراندازی و آدم ربایی را بررسی کرد.

این اظهارات رئیس شاباک در حالی است که تحلیلگر و خبرنگار نظامی روزنامه معاریو در گزارشی نوشت که تنش و درگیری مجدد بین ارتش رژیم صهیونیستی و گروه‌های مقاومت فلسطین در غزه پس از حملات راکتی پنج‌شنبه گذشته به شهرک‌های صهیونیستی مجاور این باریکه عملاً آغاز شده است.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار