پیام تبریک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران؛

جانبازان در پیروی از اسطوره وفاداری و شجاعت حماسه‌ای جاودان آفریدند

در پیام تبریک قاضی‌زاده هاشمی به‌مناسبت فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت اباالفضل العباس (علیه‌السلام) و روز جانباز آمده است: جانبازان نیک‌آوازه و بلندنظر سرزمین گهربار ایران که در پیروی از اسطوره وفاداری و شجاعت، حضرت عباس (علیه‌السلام) حماسه‌ای جاودان آفریدند، پیروان طریق حقیقت و عدالت‌اند.
کد خبر: ۵۷۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲ - 25February 2023

پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز جانباز/جانبازان در پیروی از اسطوره وفاداری و شجاعت حماسه‌ای جاودان آفریدندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس،«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی به‌مناسبت فرارسیدن روز چهارم شعبان، ولادت باسعادت حضرت اباالفضل العباس (علیه‌السلام) و روز جانباز را تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

«جانبازان نیک‌آوازه و بلندنظر سرزمین گهربار ایران که در پیروی از اسطوره وفاداری و شجاعت، حضرت عباس (علیه‌السلام) حماسه‌ای جاودان آفریدند، پیروان طریق حقیقت و عدالت‌اند و ملت شریف ایران برای همیشه مقام آنان را به‌عنوان الگو‌های ایثار و مقاومت ارج می‌نهد.

یاد و خاطره از خودگذشتگی جانبازان معظم در ذهن و بر زبان مردم قدرشناس این سرزمین همواره باقی و بالنده خواهد ماند.

ایران اسلامی به داشتن عزیزان فداکاری چون شما به خود می‌بالد. به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله‌ العالی)، «جانبازان عزیز، ارزنده‌ترین یادگاری‌های دوران حماسه دفاع مقدس هستند.»

ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت اباالفضل العباس (علیه‌السلام) بزرگ جانباز تاریخ انسانیت، خلوص نیت، صداقت آسمانی، روح بزرگ و اندیشه بلندتان را صمیمانه می‌ستایم و از درگاه پروردگار متعال سربلندی، سعادت و سلامت برای جانبازان گرانقدر و خانواده‌های محترمشان مسألت می‌نمایم.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار