فرماندار بهار خبر داد؛

برگزاری اختتامیه جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در شهرستان بهار

«نباتی» از برگزاری اختتامیه جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در هفتم اسفند در شهرستان بهار خبر داد و گفت: اختتامیه این جشنواره با حضور میهمانان خارجی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴ - 21February 2023

برگزاری اختتامیه جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در شهرستان بهاربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «روح‌الله نباتی» فرماندار بهار امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بهار از برگزاری اختتامیه جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در هفتم اسفند در شهرستان بهار خبر داد و اظهار داشت: اختتامیه این جشنواره با حضور میهمانان خارجی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره شعر دفاع مقدس فرصت خوبی برای انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت شهرستان بهار است، افزود: این جشنواره فرصت مناسبی است تا فرهنگ ایستادگی، ایثار و مقاومت را در شهرستان ترویج دهیم.

نباتی با اشاره به اینکه اثرگذاری جشنواره دفاع مقدس به جریان سازی بودن آن بستگی دارد، تصریح کرد: باید همه مسئولین و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان با استفاده از ایده و فکر، تدابیر و اقدامات لازم را جهت برگزاری هرچه بهتر این جشنواره به کار ببندند.

فرماندار بهار خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت پیشکسوتان و صاحبنظران ایثار و مقاومت شهرستان بهار در بعد تبلیغاتی، رسانه‌ای و فضاسازی محیطی استفاده کنیم.

وی با اشاره به حضور میهمانان خارجی در این جشنواره متذکر شد: میهمانان خارجی در حوزه معرفی و نشان دادن توانمندی شهرستان خیلی موثر خواهند بود و باید همه ظرفیت‌های شهرستان و استان به کار گرفته شود تا این جشنواره برای همه  آورده داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار