رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان خبر داد؛

برگزاری اولین دوره مسابقات محله‌محور قرآن در کردستان

«همتی» از برگزاری مسابقات محله‌محور قرآن در کردستان خبر داد و گفت: اولین دوره این مسابقات به مناسبت عید مبعث در امامزاده پیرمحمد سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۴۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰ - 20February 2023

برگزاری اولین دوره مسابقات محله‌محور قرآن در کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «خلیل همتی» رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: در استای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی بین جوانان و نوجوانان استان کردستان و جذب عموم مردم به این کتاب آسمانی طرح مسابقات محله محور به همت اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان در سطح استان اجرا شده است.

وی از برگزاری مسابقات محله محور قرآن در کردستان خبر داد و افزود: اولین دوره این مسابقات به مناسبت عید مبعث ۳۰ بهمن در امامزاده پیرمحمد سنندج برگزار شد.

رئیس اداره قرآن اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در رشته‌های ترتیل، قرائت و حفظ بیان کرد: در این دوره از مسابقات محله محور قرآن ۳۰ نفر از جوانان و نوجوانان قرآنی اطراف امامزاده پیرمحمد سنندج مشارکت دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه این طرح قرآنی برای اولین‌بار است که در استان اجرا می‌شود لذا شناخت قرآنیان از آن کم بوده است براین اساس در تلاشیم تا در سال آینده با اطلاع‌رسانی قوی بتوانیم زمینه جذب بیشتر فعالان قرآنی را در مسابقات محله محور فراهم کنیم.

همتی با تأکید بر اینکه مسابقات محله محور در سال آینده در سطح سایر محلات شهرهای استان برگزار خواهد شد، یادآور شد: امیدواریم فعالان و اساتید برجسته قرآنی استان در اجرای هرچه بهتر این طرح ما را یاری دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار