فرمانده انتظامی استان گیلان:

فرماندهی انتظامی گیلان تکریم شهدا و خانواده آن‌ها را وظیفه خود می‌داند

سردار «ملکی» گفت: فرماندهی انتظامی استان گیلان تکریم شهدا و خانواده شهدا را وظیفه خود دانسته و در سال گذشته یک‌هزار و ۱۴۰ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران صورت گرفته است.
کد خبر: ۵۷۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴ - 19February 2023

فرماندهی انتظامی گیلان تکریم شهدا و خانواده آن‌ها را وظیفه خود می‌داندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار «عزیزالله ملکی» فرمانده انتظامی استان گیلان، عصر امروز (یکشنبه) در یادواره ۴۵۵ شهید نیروی انتظامی که در مصلی رشت برگزار شد، با بیان اینکه گیلان یکی از استان‌های ولایتمدار و شهید پرور است، اظهار داشت: مردم استان گیلان در دوران دفاع مقدس و دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) و ایجاد امنیت در جامعه، شهدای بسیاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده و از هیچ تلاشی برای دفاع از کشور دریغ نکردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به نقش مردم استان گیلان در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: تاریخ ایران اسلامی هیچ‌گاه فداکاری‌های روحانی شهید «میرزا کوچک خان جنگلی» و هشت هزار شهید دوران دفاع مقدس، ۲۳ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده را فراموش نخواهد کرد.

وی با تأکید بر لزوم توجه به تکریم خانواده شهدا و ایثارگران در استان گیلان توسط فرماندهی انتظامی استان، افزود: فرماندهی انتظامی استان گیلان تکریم شهدا و خانواده شهدا را وظیفه خود دانسته و در سال گذشته یک‌هزار و ۱۴۰ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران صورت گرفته است.

سردار ملکی هدف از برگزاری یادواره ۴۵۵ شهید نیروی انتظامی استان گیلان را تکریم فرهنگ شهادت در جامعه دانست و بیان کرد: استکبار همواره سعی دارد تا مردم‌ را نسبت به انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن بدبین کند؛ لذا باید با برپایی مراسم‌های یادواره شهدا از این اتفاق جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار