سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر مطرح کرد؛

پرحادثه‌ترین ارتفاعات کشور در تهران و مازندران/ انجام ۲۵۰۰ عملیات امداد کوهستان

محمودی از پوشش حدود دو هزار و ۵۰۰ مورد عملیات کوهستان در ارتفاعات و مناطق جنگلی کشور در ۱۱ ماه ابتدای سال ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: تهران و مازندران پرحادثه‌ترین ارتفاعات کشور است.
کد خبر: ۵۷۴۲۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ - 19February 2023

پرحادثه‌ترین ارتفاعات کشور در تهران و مازندران/ انجام ۲۵۰۰ عملیات امداد کوهستانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «بابک محمودی» سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اظهار داشت: از اول فروردین تا ۲۲ بهمن امسال، دو هزار و ۴۷۶ مورد عملیات کوهستان در ارتفاعات و مناطق جنگلی انجام شده است که این نوع از عملیات هفت درصد از عملیات امدادونجات را تشکیل می‌دهد.

محمودی با اشاره به اینکه نسبت به سال گذشته، عملیات کوهستان شش درصد افزایش یافته است، افزود: در ۳۲۸ روز گذشته، انتقال دو هزار و ۲۵۳ مفقودی و در راه مانده به مناطق امن، انتقال زمینی و هوایی ۷۷۱ مصدوم و ارائه خدمات پیش بیمارستانی به ۲۷۸ مصدوم توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر انجام شده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: بیشترین عملیات کوهستان در استان‌های تهران، با ۲۶۷ مورد، مازندران با ۲۴۷ مورد، گیلان با ۲۱۴ مورد و فارس با ۲۰۷ مورد انجام شد.

وی با بیان اینکه میزان پرواز‌های انجام شده در عملیات‌های امداد کوهستان و در مدت زمان یاد شده، دو هزار و ۳۲۰ سورت پروازی بوده است، گفت: با هزار و ۸۲۶ ساعت پرواز بالگرد‌های هلال‌احمر دو هزار و ۵۳۶ نفر و ۲۴۲ تن محموله امدادی انتقال داده شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار