۴۴ سال افتخار/ رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

هیچ رسانه‌ای در دنیا نمی‌تواند از عظمت مقاومت ملت ایران چشم‌پوشی کند

سردار «سلیمانی» گفت: ملت ایران، ملت برحقی است و شهدا سندهای گویای حقانیت این ملت هستند و هیچ رسانه‌ای در دنیا نمی‌تواند از عظمت مقاومت ملت ایران چشم‌پوشی کند و این روشن است.
کد خبر: ۵۷۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ - 13February 2023

شهدا سند‌های گویای حقانیت ملت ایران هستند/ پیروزی ملت ایران در ۲۲ بهمن؛ سرآغاز تحولات بزرگبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز (دوشنبه) در یادواره شهدای ارسک شهرستان بشرویه، اظهار داشت: حماسه بزرگ روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ که روز پیروزی انقلاب اسلامی و روز شکست استکبار جهانی و روز ساقط شدن رژیم منحط و فاسد پهلوی بود، سرآغاز تحولات بزرگی خواهد شد.

وی بیان داشت: آمریکایی‌ها و برخی از کشورهای اروپایی در فتنه‌ اخیر می‌خواستند اینگونه وانمود کنند که نظام اسلامی متوقف شده و ملت بزرگ ایران از حرکت باز ایستاده است و تمام تلاششان براساس برنامه‌ریزی پیچیده و دقیق و با صرف هزینه‌ها هنگفت و به کارگیری ظرفیت‌های سازمان‌های جاسوسی و برخی از سفارت‌خانه‌های کشورهای اروپایی در کشورمان و ظرفیت رسانه‌های به ظاهر قدرتمند و فضای مجازی را در کنار یکدیگر قرار دادند و با تمسک یک حادثه که در مقابل دوربین و در مقابل چشمان ده‌ها نفر که در سالن حضور داشتند بهانه قرار دادند و سه ماه مسائل کشور ما را کانون توجه خود قرار دادند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: از همان روزهای نخست بعد از گذشت دو هفته یا بیشتر آمریکایی‌ها متوجه شدند که در این توطئه بزرگ شکست خورده‌اند اما با فضای رسانه‌ای و به ویژه فضای مجازی و القای برخی از وسوسه‌ها و میدان‌داری دنباله‌های منافقان و همین طور باقی‌مانده‌های ساواک جهنمی که این روزها در خارج از کشور سربرآورده‌اند، تلاش کرده تا این جریان را ادامه ببخشند.

سردار سلیمانی حضور ملت ایران در راهپیمایی امسال را نقطه پایانی بر همه نقشه‌های دشمن نه تنها در فتنه آمریکاییو  صهیونیستی اخیر بلکه بر همه نقشه‌های دشمن در طول چهل و چهار سال گذشته دانست و تأکید کرد: این حضور نقطه پایانی برای آن‌هایی که خواب و خیال متوقف شدن نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران را در رؤیا دنبال می‌کنند، بود.

وی این پیروزی بزرگ را سرآغاز تحولات بزرگی دانست و تصریح کرد: تحولات بزرگ از درون این حضور گسترده و مردمی که سرپا شور و انگیزه‌های انقلابی بودند و به میدان آمدند تا از اهداف این نظام ملت اسلامی و آرمان‌های امام راحل و تدابیری که در این مسیر رهبر معظم نظام اسلامی داشته‌اند، پشتیبانی و دفاع کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه پیروزی بزرگ در گام دوم انقلاب اسلامی، ساقط شدن رژیم غاصب و کودکش صهیونیستی است و این رژیم در آستانه فروپاشی قرار دارد، افزود: امروز در درون سرزمین‌های اشغالی عملیات‌های پی در پی از سوی جبهه مقاومت در حال انجام است و رژیم صهیونیستی که می‌خواست از نیل تا فرات را اشغال کند امروز به دنبال حفاظت از مقر‌ها و پایگاه‌های خود درون شهر‌ها و شهرک‌هاست و این پیروزی بزرگی است.

سردار سلیمانی با تأکید بر اینکه رژیم کودک‌کش و اشغالگر صهیونیستی در آستانه فروپاشی قرار دارد، بیان داشت: همه این‌ها ناشی از انقلاب اسلامی ما در سال ۵۷ است که با میدان‌داری امام راحل و مردم به پیروزی رسید.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در خارج از کشور دلقک‌هایی پیدا می‌کنند و از آن‌ها حمایت می‌کنند اما راهشان باطل است و به همین دلیل در مقابل انقلاب اسلامی شکست خورده‌اند، گفت: آمریکا و اروپا که بیشترین قدرت اقتصادی و نظامی دنیا را دارند نتوانستند در مقابل انقلاب اسلامی ایران توفیق یابند چون داهشان باطل و اندیششان غلط است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: با خارج کردن کشور ایران از زیرسلطه آمریکا توسط انقلاب اسلامی هندسه مقاومت در دنیا تغییر کرد و نظم جدیدی شکل گرفت و همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند نظم جدید و نوینی در دنیا در حال شکل‌گیری است.

سردار سلیمانی عنوان کرد: تمدن غرب امروز از هم پاشیده می‌خواستند اغتشاشات صهیونیستی و آمریکایی را با تمسک به ابزار برهنگی، همجنس‌گرایی و سواستفاده ابزاری از زن در کشورمان به نظر و فکر کوته‌بینانه خود انقلاب کنند که با شکست مواجه شد.

وی فرهنگ ایثار و شهادت را فرهنگ آزادی‌بخش، نجات‌بخش، انسجام‌بخش و رهایی‌بخش دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران، ملت برحقی است و شهدا سندهای گویای حقانیت این ملت هستند و هیچ رسانه‌ای در دنیا نمی‌تواند از عظمت مقاومت ملت ایران چشم‌پوشی کند و این روشن است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار