رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

بیان عظمت 22 بهمن به کار هنرمندانه نیاز دارد

حجت‌الاسلام «قمی» گفت: نشان دادن عظمت ۲۲ بهمن، تبلیغ اسلامی بشمار می‌رود و برای آن باید کار هنرمدانه کرد.
کد خبر: ۵۷۳۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ - 13February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت‌الاسلام «محمد قمی» رییس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در مراسم معارفه غلامحسین حقانی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی هرمزگان و تکریم حجت‌الاسلام «علی اکبر انصاری»، اظهار داشت: در این زمانه‌ای که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار ۱۹ دی با مردم قم بیان فرمودند که کشور گرفتار یک جنگ سنگین تبلیغاتی هستیم و علاجی به جز جهاد تبیین ندارد، یکی از مهم‌ترین عوامل اثرگذاری موثرتر تبیین و اثربخشی کلام حق بر جامعه، بیان صادقانه مسائل است.

وی افزود: یکی از ظلم‌هایی که به مردم ما می‌شود است این است که تصویر مردم ما را دقیق به خودشان نشان نمی‌دهند و حقایق را وارونه می‌سازند و با ابزار‌های رسانه‌ای، خواست مردم را چیز دیگری جلوه می‌دهند و ما نمونه آن را در راهپیمایی ۲۲ بهمن می‌بینیم که چه جمعیت عظیمی به خیابان‌ها آمد و نشان دادن این عظمت، تبلیغ اسلامی بشمار می‌رود و برای آن باید کار هنرمدانه کرد.

به گفته رییس سازمان تبلیغات اسلامی، ما فهم واضح‌مان از قرآن، الهی بودن حکم حجاب است و ما آن را مخفی نمی‌کنیم، اما برای گفتن همین حقیقیت، یک لازمه‌هایی دارد که باید بدان‌ها توجه کرد

حجت الاسلام قمی ادامه داد: خوبی‌های خودِ مردم را باید برایشان روایت کرد و روحانیت در این زمینه سر رشته کار را در دست بگیرد. خوبی‌های این مردم را باید روایت کرد و بدون شک با این ابزار، تعالیم دینی نیز بهتر بر جان می‌نشیند.

وی از راه اندازی گروه دختران حاج قاسم در استان هرمزگان در میان بچه‌های مدرسه‌ای نیز که ابتکار خوب حجت الاسلام انصاری مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی هرمزگان است نیز قدردانی کرد و استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان بخصوص دانش آموزان دبیرستانی را در امور بسیار اثربخش خواند.

در این مراسم با اهدای لوحی از حجت الاسلام «انصاری راد» تقدیر و حجت الاسلام «غلامحسین حقانی» فرزند شهید حقانی به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی هرمزگان معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار