۴۴ سال افتخار/ عضو شورای راهبردی جبهه مردمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مطرح کرد؛

تقویت انقلاب اسلامی، ضرورتی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج)

هاشمی فشارکی در خصص وظیفه مسلمانان در عصر حاضر گفت: در این شرایط حساس از تاریخ، ما موظف به حمایت همه‌جانبه از انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) هستیم لذا تضعیف نظام و انقلاب اسلامی هم‌راستا با تلاش دشمنان است.
کد خبر: ۵۷۳۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵ - 14February 2023

تقویت انقلاب اسلامی، ضرورتی برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج)به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سید جواد هاشمی فشارکی» عضو شورای راهبردی جبهه مردمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در هیأت شهدای گردان مقداد که روز ۹ بهمن ۱۴۰۱ در حسینیه شهدای گردان مقداد برگزار شد، در خصوص تحلیل اسلام‌ستیزی غرب و اقدامات آنها علیه انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در تحقق پیروزی، غیرممکن به نظر می‌رسید، اما با نفس مسیحایی امام به ملت ایران و عنایت الهی متحول و محقق شد و در حیات و بقایش در برابر انواع تهدیدات و تحریم مقاوم و بالنده بوده است و از انحراف و ارتجاع محافظت شده و همچنان با روحیه انقلابی بالنده و رو به رشد قرار دارد.

تهدیدات دشمنان اسلام علیه اسلام

وی درخصوص اهانت اخیر غربی‌ها به مقدسات اسلام چنین بیان داشت: اسلام‌ستیزی به معنی مبارزه علیه دین مبین اسلام و اسلام‌هراسی به معنی ایجاد ترس یا نفرت نسبت به مسلمانان یا اسلام است و به راه افتادن موج جدید اسلام‌ستیزی با سوزاندن قرآن کریم مقابل سفارت ترکیه در شهر استکهلم سوئد در روز اول بهمن و اهانت رهبر گروه راست‌گرای پگیدا هلند به قرآن کریم در سوم بهمن ۱۴۰۱، بخشی از پازل ستیز غربی‌ها با اسلام ناب است.

هاشمی فشارکی در خصوص تفاوت دشمنی غرب با اسلام در پیش و بعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت: غربی‌ها پیش از انقلاب، تلاش بدون تحریک علیه اسلام داشتند، ولی بعد از انقلاب اسلامی به‌دلیل بیداری اسلامی، دچار وحشت شده‌اند و از سوی دیگر آمار مسلمان شدن غربی‌ها نیز رو به افزایش رفته است؛ لذا به‌شدت نگران شده‌ و در تلاش برای بدنام کردن اسلام و نابودی آن هستند.

اسلام‌ستیزی غرب علیه اسلام در پیش از انقلاب اسلامی

وی در خصوص دشمنی غربی‌ها با اسلام در کشور‌های مسلمان جهان پیش از انقلاب اسلامی گفت: مبارزه غربی‌ها با اسلام به‌صورت بی‌سر و صدا در قالب تخریب بنیان‌های اعتقادی (نرم)، تجزیه‌سازی کشور‌ها، تحریک خودمختاری، ضعیف شدن، اختلاف بین کشور‌های اسلامی، درگیری، استعمار کشور‌ها، استثمار افراد و مغز‌ها، خود باختگی خواص و تحصیل‌کردگان به‌خصوص از طریق بورسیه، اشغال، نفوذ در ارکان کشور (مثل سفارت آمریکا)، از بین بردن زبان و آداب و فرهنگ بومی، اسلام آمریکایی (بدعت وهابیون)، سیطره بر قبله اول بود و آنها با تولید صهیونیسم غده، خیانت غیر علنی را دنبال می‌کردند.

هاشمی فشارکی در خصوص دشمنی غربی‌ها در میان مردم مسلمان جهان در پیش از انقلاب اسلامی بیان داشت: اندلس‌سازی فساد و مشروب، مواد مخدر، رقص، آرایش و... عملیات روانی، تحقیر مسلمین و متمدن بودن غربی‌ها، ترویج سبک و الگوی غربی، ترویج اسلام عقب افتاده، خجالت زده بودن مسلمانان در برابر دنیای متمدن از جمله دشمنی غربی‌ها در میان مردم مسلمان جهان در پیش از انقلاب اسلامی بوده است.

عضو شورای راهبردی جبهه مردمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در خصوص دشمنی غربی‌ها در داخل مسلمین جهان در پیش از انقلاب اسلامی اظهار داشت: فرقه‌زایی و انحراف، جعلیات اسلام، نفوذ، شبهه‌پراکنی، ترویج خرافه، اختلاف بین مذاهب (شیعه و سنی)، اختلاف داخل مذاهب (بین شیعیان) از جمله دشمنی غربی‌ها در داخل مسلمین جهان در پیش از انقلاب بوده است.

اسلام هراسی غرب از اسلام ناب محمدی

وی در خصوص پیامد‌های جهانی انقلاب اسلامی و تأثیر آن بر غرب گفت: خروج اسلام از غربت و محجوریت، بیداری مردم محروم، جاذبیت قلوب مردم آزاده جهان، زمینه‌سازی ظهور مهدوی و... سبب وحشت گرگ‌های بشریت شده است.

اسلام‌ستیزی غرب علیه اسلام در بعد از انقلاب اسلامی

هاشمی فشارکی در خصوص دشمنی غربی‌ها علیه عقاید اسلامی (مسلمانان) بعد از انقلاب اسلامی چنین تبیین کرد: تقدس‌زدایی و بی‌اعتبارسازی (مانند کتاب آیات شیطانی) از جمله مبارزه و دشمنی غربی‌ها با نماد‌های اسلامی (حجاب و...) است.

عضو شورای راهبردی جبهه مردمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در خصوص دشمنی غربی‌ها علیه عقاید اسلامی در بعد از انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنی غربی‌ها علیه عقاید اسلامی بعد از انقلاب اسلامی، در قالب‌های وحشی معرفی کردن مسلمانان (با قمه‌زنی و ختنه و...)، (طالبان و داعش و...)، اسلام‌هراسی، سَبُک جلوه دادن نماز جماعت به امامت زن، صدور فتوا‌های ضدعقلی توسط برخی روحانی‌نماهای وهابی و شیعه و... است که این اقدام ریشه در وحشت آنها از فراگیری اسلام میان جهانیان دارد.

وی افزود: برنامه‌های غرب علیه کشور‌های اسلامی مانند اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی به‌خصوص پس از ‏حادثه ۱۱ سپتامبر‏ تغییر کرده و علنی شده است و نمونه‌های آن اشغال مستقیم برخی کشور‌های اسلامی، سرکوب بیداری اسلامی در کشورهای مصر و لیبی، فشار به بقیه کشور‌ها مانند لبنان، ترور متفکران اسلامی، سرکوب آزادی‌خواهان، عقب‌افتادگی مسلمانان، واردات بدون انتقال دانش و رواج فرهنگ مصرف‌کنندگی بوده است.

هاشمی فشارکی در خصوص هجمه‌های غرب علیه ایران بیان داشت: بعد از انقلاب، بیشترین هجمه دشمنان اسلام علیه کشورمان ایران بوده است؛ لذا حرکت‌هایی مانند انفجار مسجد اهل سنت، آتش زدن مساجد، تمسخر احکام دینی، عمامه‌پرانی، کشتار منافقین در ایران و عراق، تلاش برای اجرای آنتی‌تز انقلاب از قم، گسترش فرهنگ‌سرا‌ها در برابر ثقل فرهنگی مسجد و اسلام رحمانی همه در راستای راهبرد غرب در ترویج اسلام‌هراسی تلقی می‌شوند.

اسلام‌ستیزی ویژه غرب علیه ایران اسلامی

عضو شورای راهبردی جبهه مردمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در بیان علت اقدامات ویژه دشمنان اسلام علیه ایران اسلامی گفت: پرچمداری اسلام ناب توسط ایران اسلامی، در قالب حیات اسلام در عصر حاضر، ارائه نظریه اسلام انقلابی تمدن‌ساز، بیداری اسلامی، کمک علنی به مسلمانان، جذب قلوب مردم آزادی‌خواه حتی در قلب اروپا و آمریکا و موج اسلام‌خواهی آنان و ... است که توانسته است ماهیت پلید فرعون‌های منطقه و امپرطور‌های سلطه‌گر را آشکار و دشمنی‌های آن‌ها با اسلام ناب محمدی (ص) را علنی کند؛ به همین دلیل، اسلام‌ستیزی غرب از روی استیصال غربی در مواجهه با فراگیری اسلام ناب محمدی (ص) و پرچمداری ایران اسلامی در جهان در گام دوم انقلاب اسلامی است.

هاشمی فشارکی در مورد مصادیق عمل توهین‌آمیز غرب علیه اسلام گفت: سوزاندن قرآن کریم مقابل سفارت ترکیه در شهر استکهلم سوئد، به آتش کشیدن قران در کلیسای فلوریدا، انتشار کتاب «آیات شیطانی» توسط سلمان رشدی (نویسنده انگلیسی-هندی)، ساخت فیلم توهین‌آمیز «تسلیم»، انتشار طرحی موهن در خصوص پیامبر اکرم (ص) در روزنامه دانمارکی، ساخت فیلم کوتاهی با نام «فتنه»، انتشار اهانت به پیامبر اسلام (ص) در قالب کاریکاتور در نشریه فرانسوی «شارلی ابدو»، انداختن دو قرآن در سطل زباله در میان تجمع‌کنندگان نروژی، قرآن‌سوزی توسط رهبر گروه افراطی و اسلام‌ستیز نروژی، پاره کردن قرآن در نروژ، قرآن‌سوزی در دانمارک و سوئد، هتک حرمت قرآن کریم و اهانت به مقدسات اسلامی در مقابل مرکز اسلامی هامبورگ در آلمان و... از جمله اقدامات توهین‌آمیز غرب علیه اسلام در سراسر جهان بوده است.

عضو شورای راهبردی جبهه مردمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در خصوص نظریه‌سازی غرب برای «اسلام‌هراسی» بیان داشت: مؤسسه رانیمد تراست انگلستان که مروج تبعیض و نفرت بوده است، در سال ۱۹۹۷ «اسلام‌هراسی» را ترس و نفرت از اسلام و بنابراین ترس و نفرت از همه مسلمانان تعریف کرد و گزارشی از وضعیت اسلام‌ستیزی در بریتانیا را با عنوان «اسلام‌هراسی: چالشی برای همه ما» توسط «جک استرا» وزیر امور داخلی وقت بریتانیا، منتشر کرد.

هاشمی فشارکی در تحلیل مطالب مقاله «اسلام‌هراسی: چالشی برای همه ما» گفت: این مقاله نشانه‌هایی برای تفکر اسلام‌هراسانه را بیان می‌کند. وی اسلام را به‌عنوان یک تکه سنگ، ایستا و تغییرناپذیر می‌داند و آن را دینی معرفی می‌کند که ارزش‌های مشترکی با دیگر فرهنگ‌ها ندارد، اسلام را پایین‌تر از غرب می‌بیند و آن را وحشی، غیرعقلانی، بدوی و جنسیت‌زده می‌داند. نگاهی که اسلام را خشن، تهاجمی، تهدیدآمیز، حامی تروریسم و درگیر در نبرد تمدن‌ها می‌داند و اسلام را یک ایدئولوژی سیاسی می‌بیند که برای کسب برتری سیاسی با نظامی به‌کار می‌آید و به‌وسیله این عرایض، هر نقدی که مسلمانان بر «غرب» می‌کنند را مردود می‌داند تا خصومت ضد مسلمانان طبیعی و عادی دیده شود. این در حالتی است که آنها خصومت با اسلام را به‌منظور توجیه اعمال تبعیض‌آمیز خود علیه مسلمانان می‌دانند و آن را برای جدا کردن مسلمانان از بدنه جامعه به‌کار می‌برند.

وی در خصوص افزود: جنگ تمدن‌ها و گفت‌وگوی تمدن‌ها فریبی بیش نیست. در اسلام جنگ حق و باطل بیان شده است و قصص امم گذشته‌ای که در قرآن کریم به‌عنوان پند و عبرت ذکر شده نیز چنین بوده است. جنگ واقعی فعلی، جنگ اسلام و غرب بوده و طرف غربی با همه توان و با استفاده از همه ابزار‌ها و روش‌ها برای نابودی اسلام و به انحراف کشاندن مسلمانان تلاش می‌کنند و به‌صورت علنی به میدان آمده‌اند، چنانچه برژینسکی (سیاست‌مدار و مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت جیمی کارتر) نیز در جلسه ناتو آتلانتیک شمالی گفت: «دنیا وارد یک پیچ تاریخی شده که تابلو‌های این پیچ را خمینی و خامنه‌ای نصب کرده‌اند! و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز دوران گذار از پیچ تاریخی را با راهبرد‌های بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ترسیم کرده و در حال راهبری هستند.

عضو شورای راهبردی جبهه مردمی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در پایان در خصوص وظیفه ما در عصر حاضر اظهار داشت: در چنین شرایط حساسی از تاریخ، ما موظف به حمایت همه‌جانبه از انقلاب اسلامی و زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی (عج) است. مسلمانان جهان بایستی با تمام توان از کیان اسلام و ام‌القرای جهان اسلام دفاع کنند؛ لذا تضعیف نظام و انقلاب اسلامی، رهبری انقلاب و دولت انقلابی هم‌راستا با تلاش دشمنان اسلام تلقی شده و عقوبت سختی را به‌همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار