۴۴ سال افتخار/ نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی:

دشمن قادر به ریشه‌کن کردن انقلاب اسلامی نیست

«نیکزاد» گفت: ملت ایران با مجاهدت و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی، نهال انقلاب را به درخت تنومندی تبدیل کرده‌اند که هیچ طوفانی از سوی دشمن قادر به ریشه‌کن کردن آن نیست.
کد خبر: ۵۷۲۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱ - 11February 2023

هیچ طوفانی از طرف دشمن قادر به ریشه کن ساختن انقلاب نیست

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «علی نیکزاد» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ارومیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی اظهار داشت: مردم این استان در مبارزه با طاغوت پیشقراول بودند و حماسه ۲ بهمن تبلور همبستگی و جانفشانی مردم این شهر است.

وی افزود: این ایام الله از نشانه‌های خداوند متعال است و به عنوان مهمترین ایام تاریخ انقلاب محسوب می‌شود.

نیکزاد از انقلاب اسلامی ایران به عنوان نهالی نوپا یاد کرد و گفت: ملت ایران با مجاهدت و ایستادن در مقابل آمریکا و استکبار و پایبندی به آرمان‌های انقلاب اسلامی این نهال را به درخت تنومندی تبدیل کرده‌اند که هیچ طوفانی از سوی دشمن قادر به ریشه‌کن کردن آن نیست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: برای آشنایی با انقلاب و خدمات آن، اولین گام شناخت وضعیت کشور پیش از قبل از زمان انقلاب است.

وی ادامه داد: اما روی سخن با آن‌هایی که طرفدار خاندان پهلوی هستند؛ اینکه این ۴۴ سال خوشگذرانی در اروپا با کدام ثروت صورت می‌گیرد، آیا غیر از این نیست که این‌ها همان ثروت غارت شده ملت ایران هستند.

نیکزاد تأکید کرد: بنابراین باید دستاورد‌های انقلاب و مجاهدت شهدایی که در راه بالندگی این نظام جان خود را نثار کردند، قدر بدانیم تا کشور در اوج عزت و اقتدار باشد.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب این مرحله را حرکت به سمت آینده دانست و گفت: باتوجه به اینکه شعار‌های انقلاب برگرفته از احکام اسلام است، هیچ تاریخ مصرفی برای آن‌ها وجود ندارد و هرچه پیش برود، چون مبتنی بر آزادی، معنویت و عزت هستند روز به روز درخشان‌تر نیز خواهند شد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور به مسیر پیشرفت خود ادامه می‌دهد، تاکید کرد: یقیناً همه توطئه‌ها و جنگ ترکیبی دشمنان علیه کشور با هوشیاری و بصیرت ملت ایران خنثی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار