۴۴ سال افتخار/ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان؛

۲۲ بهمن یادآور ایثار و اعتقاد راستین حقیقت جویان است

«ناوکی» گفت: ۲۲ بهمن یادآور ایثار و اعتقاد راستین حقیقت جویانی است که از جان و مال خویش گذشتند و در مقابل جور و ستم طاغوتی و دولت‌های استکباری جهان ایستادند.
کد خبر: ۵۷۲۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۵ - 10February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «عطا ناوکی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان به‌مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن در پیامی با تاکید بر اینکه بهمن ماه یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی تاریخ بشریت است از تمامی ملت شهیدپرور ایران و به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران استان هرمزگان دعوت کرد با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان دهند.

متن پیام بدین شرح است:

۲۲ بهمن یادآور ایثار و اعتقاد راستین حقیقت جویانی است که از جان و مال خویش گذشتند و در مقابل جور و ستم طاغوتی و دولت‌های استکباری جهان ایستادند و با اراده‌ای آهنین توانستند نظام دست نشانده پهلوی را به زانو در آورند و پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به رهبری امام خمینی(ره) در کشور به اهتزاز درآورند.
 
این روز را با یاد امام راحل(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی که برای سربلندی و عزت و رهایی کشور از ظلم شاهنشاهی و دولت‌های کفار حامی آن از جان گذشتند گرامی می‌داریم و با آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب و مقام عظمای ولایت تجدید میثاق می‌نماییم.
 
اینجانب از تمامی ملت شهید پرور ایران و به‌ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران استان هرمزگان که همیشه و در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و پرثمر خود را نشان داده‌اند دعوت می‌نمایم در این روز هم با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن بار دگر عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهان و جهانیان نشان دهند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار