رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تشریح کرد؛

فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در جشنواره فیلم فجر

قاضی‌زاده هاشمی گفت: امسال بنیاد شهید و امور ایثارگران با ۲ پروژه به جشنواره ورود پیدا کرد، اما سال آینده با قدرت بیشتری شرکت خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۷۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ - 08February 2023

فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در جشنواره فیلم فجربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره فعالیت‌های این نهاد در جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ۲ پروژه اتاقک گلی و مستند ۶۴۱۹ روز اسارت را داریم.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه «۶۴۱۹ روز اسارت» یک مستند ۸۰ دقیقه‌ای در رابطه با شهید لشگری است، گفت: امسال با این ۲ پروژه به جشنواره ورود پیدا کردیم، اما سال آینده با قدرت بیشتری شرکت خواهیم کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درباره فیلم سینمایی اتاقک گلی که با مشارکت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ساخته شده و قرار است بر روی پرده سینما جشنواره برود نیز گفت: تاریخ ملت ایران نشان داده هر موقع جزئی از این ملت دچار صدمه توسط دشمنان، معاندین و وابستگان آن‌ها شده، آن‌ها را تنها نمی‌گذارند.

وی افزود: ملت غیور کُرد در مواقعی که نیاز به حمایت داشتیم، در مقابل منافقان ایستادگی کرده‌اند و هیچ‌گاه ۱۷ هزار ترور که توسط منافقین صورت گرفته است را فراموش نخواهیم کرد.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: منافقان با کشتار مردم ایران به صدام خدمت کردند و این‌ها دشمن هموطنان کُرد ما هستند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: طرفدار واقعی قوم کرد، کسانی هستند که خونشان را برای حفاظت از مردم بی گناه ریختند و هنوز هم آمادگی فدا شدن برای ملت عزیز را دارند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار