۴۴ سال افتخار/

مراسم تجلیل از «پدران آسمانی» در قم برگزار شد

مراسم تجلیل از پدران شهدا با عنوان «پدران آسمانی» عصر امروز در آستانه روز پدر در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۱۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹ - 03February 2023

مراسم تجلیل از «پدران آسمانی» در قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم تجلیل از پدران شهدا با عنوان «پدران آسمانی» در آستانه روز پدر و سالروز میلاد امیرالمومنین (ع) در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در سخنانی، تقارن سالروز میلاد حضرت علی (ع) و دهه فجر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: حضور در مراسم تجلیل از پدران شهدا، در واقع تکریم شهیدان والامقام است.

در ادامه، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم با اشاره به دو خاطره از شهدا، آنان را شاهد و ناظر اعمال ما برشمرد و بر استمرار و ادامه دادن راه آنان تا استقرار کامل آرمان‌های اسلامی تاکید کرد.

همچنین آیت الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) در سخنانی با اشاره به اینکه اسلام، رهبری و مردم سه رکن انقلاب هستند، بر پاسداشت یاد و نام شهدا تاکید کرد.

اجرای گروه سرود و مدیحه سرایی سید رضا تحویلدار از دیگر بخش‌های این مراسم بود. در پایان به ۲۰ نفر از حاضران به قید قرعه هدایایی تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار