۴۴ سال افتخار/ در سفر به شهرستان ری صورت گرفت؛

افتتاح ۱۱۰۰ مرکز آموزشی، پرورشی و ورزشی با حضور رئیس‌جمهور

هزار و ۱۰۰ مرکز آموزشی، پرورشی و ورزشی با بیش از پنج هزار کلاس درس همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر با دستور رئیس‌جمهور، از طریق ویدئوکنفرانس افتتاح شد.
کد خبر: ۵۷۰۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ - 02February 2023

افتتاح 5164 کلاس درس توسط رئیس‌جمهوربه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهوری اسلامی ایران، در ادامه بازدید از شهرستان‌های استان تهران، امروز (پنج‌شنبه) همزمان با دومین روز از دهه فجر وارد شهرستان ری شد.

رئیس جمهور در ابتدای سفر خود به شهرستان ری، در شهر حسن‌آباد بخش فشافویه حضور یافت و هنرستان ۲۱ کلاسه خیرساز گل نراقی را افتتاح کرد.

همچنین هزار و ۱۰۰ مرکز آموزشی، پرورشی و ورزشی با بیش از پنج هزار کلاس درس همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر با دستور رئیس‌جمهور در دبیرستان ۲۴ کلاسه خیرساز دکتر رضا گل نراقی، از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

جزئیات این پروژه به شرح ذیل است:

تعداد پنج هزار و ۱۶۴ کلاس درس در زیربنایی به متراژ ۷۳۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر شش هزار میلیارد تومان به سیستم آموزشی کشور اضافه شد. ۷۲ درصد پروژه‌ها در مقطع ابتدایی و ۲۸ درصد پروژه‌ها در سایر مقاطع تحصیلی هستند. از هزار و ۱۰۰ پروژه، ۵۸۲ پروژه دولتی و ۵۱۸ پروژه هم به صورت مشارکتی افتتاح شد.

استان لرستان با ۹۳ هزار متر مربع بیشترین زیربنای تحویلی را به خود اختصاص داده است. در این طرح تعداد ۱۶۰ هزار دانش‌آموز منتفع شده‌اند.

از تعداد پنج هزار و ۱۶۴ کلاس درس در این طرح، استان خوزستان با ۷۴۶ کلاس، بیشترین سهم را دارد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار