در اختتامیه بیست و چهارمین کنگره ملی شعردفاع مقدس مطرح شد؛

سردار بایرامی: فارس میزبانی شایسته برای کنگره شعر دفاع مقدس بود

سردار «بایرامی» گفت: فارس به عنوان مرکز فرهنگ و ادب، میزبانی شایسته برای بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت بود.
کد خبر: ۵۷۰۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹ - 30January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس امروز (دوشنبه دهم بهمن) در مراسم اختتامیه بیست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت که به میزبانی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس در مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس برگزار شد، اظهار داشت: فارس به عنوان مرکز فرهنگ و ادب میزبانی شایسته برای یست و چهارمین کنگره ملی شعر دفاع مقدس و مقاومت بود.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس ابتدا بیان کرد: راهبرد این کنگره معرفی استعدادهای علاقه‌مند به حوزه دفاع مقدس و مقاومت در کنار ترویج فرهنگ ایثار و حماسه شهادت است.

سردار بایرامی ضمن قدردانی از تلاش‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس فارس و همچنین دبیرخانه این کنگره در شیراز و سردار کوشکی و استاد غلامرضا کافی خاطرنشان کرد: از زمانی که دبیری علمی کنگره به حجت الاسلام محمدحسین انصاری‌نژاد سپرده شد شاهد تحولاتی جدی در این عرصه بودیم که این حد از استقبال  از کنگره گواه همه چیز بود.

سردار بایرامی خاطرنشان کرد: اساتیدی چون علیرضا قزوه، محمود اکرامی‌فرد، مصطفی محدثی‌خراسانی، علی‌محمد مودب، رضا اسماعیلی، حبیب رزم‌جویی، ایرج قنبری، حمید هنرجویی، سید محمد میرزاده، زهرا مستشارنظامی و عارفه دهقانی داوران بیست و چهارمین دوره کنگره شعر دفاع مقدس بودند که همگی از چهره‌های شاخص ادبی هستند.

وی در پایان گفت: گزیده آثار برگزیده و قابل قبول این کنگره نیز در کتاب کنگره چاپ و در دسترس علاقه‌مندان به ادبیات دفاع مقدس و مقاومت قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها