فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

پشتوانه مردمی مهم‌ترین سرمایه برای سپاه پاسداران است

سردار«ریحانی» گفت: پشتوانه مردمی مهم‌ترین سرمایه برای سپاه پاسداران است و تمام مردم ایران دارای تفکر بسیجی هستند.
کد خبر: ۵۷۰۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴ - 30January 2023

پشتوانه مردمی مهم‌ترین سرمایه برای سپاه پاسداران استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) امروز در دیدار با حجت الاسلام «یوسف احمدی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و جمعی از روحانیون که در دفتر فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد، اظهار داشت: پشتوانه مردمی مهم‌ترین سرمایه برای سپاه پاسداران است و تمام مردم ایران دارای تفکر بسیجی هستند.

وی افزود: اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه تنها یک اقدامی روانی و رسانه‌ای بوده و قطعاً را به جایی نخواهد برد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: در جریان ناآرامی‌های اخیر تمام سعی خود را انجام دادند تا انقلاب اسلامی را با چالش مواجه کنند اما موفق نشدند و دلیل اصلی آن عدم همراهی مردم با آنان بود.

سردار ریحانی بیان کرد: ناآرامی‌های اخیر به مراتب از جنگ تحمیلی پیچیده‌تر بود زیرا هشت سال دفاع مقدس یک جنگ مستقیم بود اما فتنه اخیر یک جنگ ترکیبی تمام عیار علیه ملت ایران بود.

وی ادامه داد: دشمن به واسطه شکست‌های متعدد خود از نظام انقلاب اسلامی سعی در جبران آن دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کند و آنها در اصل از نفوذ مبانی فکری نظام مقدس جمهوری اسلامی واهمه دارند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با تقدیر از حمایت جامعه روحانیت از سپاه، گفت: روحانیت در طول تاریخ همواره در خط مقدم مبارزه با استکبار جهانی قرار داشته و شهدای بسیاری را تحمیل کرده است.

سپاه منشأ خدمات و برکات بسیاری بوده است

حجت الاسلام «یوسف احمدی» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در این دیدار اظهار کرد: سپاه پاسداران شجره طیبه‌ای است که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شد و تاکنون منشأ خدمات و برکات بسیاری بوده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران فرمودند امروز سپاه بحمدالله هم در داخل و هم در خارج دارای عزت هستند و اتفاقاً دشمنان هم به این عزت کمک کردند.

احمدی بیان کرد: سپاه مقتدر و بسیج همیشه در صحنه در تمام عرصه‌ها از بحث دفاع از مرزهای کشور، حوادثی مانند سیل، زلزله، کمک مومنانه و ویروس کرونا و سایر موضوعات نقش آفرینی کرده است.

وی با اشاره به بروز برخی ناآرامی‌ها در کشور، ادامه داد: یکی از موضوعاتی که امروز باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد موضوع ساماندهی فضای مجازی و جهاد تبیین است که ضرورت دارد نسل جوان نسبت به شرایط امروز جامعه و حوادث انقلاب از بدو پیروزی تا امروز و پیشرفت‌های به دست آمده آگاه شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار