مدیرعامل مرکز اتحاد ایرانیان جوان:

چهارمین جشنواره تولید ملی به میزبانی گیلان برگزار می‌شود

«داوودی‌پسند» از برگزاری چهارمین جشنواره تولید ملی به میزبانی گیلان خبر داد و گفت: چهارمین جشنواره تولید ملی به صورت برنامه تلویزیونی تحت عنوان «یاوران تولید و صنعت» از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۰۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳ - 30January 2023

چهارمین جشنواره تولید ملی به میزبانی گیلان برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «امیررضا داوودی‌پسند» مدیرعامل مرکز اتحاد ایرانیان جوان امروز در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه گیلان در سالن سروش صدا و سیما با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره تولید ملی به میزبانی استان گیلان در منطقه آزاد انزلی اظهار داشت: مشکلات عدم تبلیغات مناسب و فروش همواره یکی از معضلات تولیدکنندگان بوده است.

مدیرعامل مرکز اتحاد ایرانیان جوان با اشاره به ضرورت معرفی محصولات تولیدکنندگان داخلی برای رقابت با برند‌های خارجی تصریح کرد: یکی از اهداف جشنواره تولید ملی کمک به تولیدکنندگان در حوزه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغات، نحوه عرضه محصول و فروش است.

داوودی‌پسند با بیان اینکه چهارمین جشنواره تولید ملی به میزبانی گیلان به صورت برنامه تلویزیونی تحت عنوان «یاوران تولید و صنعت» از شبکه یک سیما پخش خواهد شد ابراز داشت: در این برنامه، خط تولید و محصولات واحد‌های مختلف تولیدکننده از سراسر کشور معرفی خواهد شد سپس در فرایند ارزیابی قرار می‌گیرند و برنامه نظرسنجی مردمی نیز خواهیم داشت و در پایان، مراسم اختتامیه با معرفی برترین‌های این دوره از جشنواره برگزار می‌شود.

دبیر چهارمین جشنواره تولید ملی از برپایی نمایشگاه تولیدات داخلی در کنار برگزاری جشنواره خبر داد و افزود: این نمایشگاه به منظور معرفی توانمندی‌های تولید داخلی، اردیبهشت ماه سال آینده در منطقه آزاد انزلی برپا می‌شود و برگزاری کنسرت و دعوت از هنرمندان و برنامه‌های محیطی نیز در منطقه آزاد انزلی پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل مرکز اتحاد ایرانیان جوان با اشاره به اضافه شدن بخش گردشگری به چهارمین جشنواره تولید ملی تصریح کرد: امیدواریم در پایان جشنواره توانسته باشیم گام کوچگی در راستای کمک به معرفی مجموعه‌هایی که در حال تولید و کارآفرینی هستند، اما شناخته شده نیستند، برداشته باشیم.

داوودی‌پسند با اشاره به حضور بیش از ۱۵۰ مجموعه تولیدی از سراسر کشور در نمایشگاه تولیدات ملی افزود: تیزر تبلیغاتی نیز برای استان اردبیل و قزوین و مازندران قرار است پخش شود.

وی ضمن قدردانی از مردم گیلان و مدیران استانی و همه کسانی که برای برگزاری این جشنواره کمک کردند افزود: دفتر اجرایی چهارمین جشنواره تولید ملی نیز در سالن سروش صدا و سیما واقع در رشت خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار