فرمانده سپاه فجر فارس:

ایثار شهدا و اتحاد مردم سبب پیروزی ما بر دشمن شده است

سردار «بوعلی» گفت: اتحاد و همدلی مردم و فداکاری شهدا توطئه‌های دشمن را خنثی کرده و دشمن به هر امکانی متوسل می‌شود که مردم را از انقلاب و ولایت دور کند.
کد خبر: ۵۶۷۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۸ - 16January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار سرتیپ پاسدار «یدالله بوعلى» فرمانده سپاه فجر فارس امروز 26 دی‌ماه در یادواره 6 شهید اطلاعات سپاه شهرستان نی‌ریز که با حضور پرشور مردم ولایتمدار و شهیدپرور نی‌ریز، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین شهرستان نى‌ریز به همت سپاه ناحیه مقاومت نى‌ریز در دفترهیئت رزمندگان اسلام این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه اتحاد و همدلی مردم و فداکاری شهدا توطئه‌های دشمن را خنثی کرده اظهار داشت: دشمن به هر امکانی متوسل می‌شود که مردم را از انقلاب و ولایت دور کند.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: در این چهار دهه پس از انقلاب مردم ایران تمام نقشه‌های استکبار جهانی و به ویژه آمریکای جنایتکار را خنثی نموده و شکست‌های پی در پی را به دشمن خود تحمیل کردند و همین مساله دشمن را عصبانی کرده است.

سردار بوعلی افزود: شهدا نقشی عظیم و سرنوشت‌ساز در موفقیت‌های ما طی دوران جنگ هشت ساله داشتند  و پیروزی ما مرهون رشادت شهدا است و در این بین شهدای اطلاعات و عملیات شهدایی صف‌شکن، بسیار شجاع، فداکار و دارای روحیات ویژه بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها