نماینده ولی فقیه در قزوین تأکید کرد؛

حضور شجاعانه خبرنگاران در میدان جنگ فرهنگی

آیت‌الله عابدینی گفت: شهید رهبر در میدان جنگ نظامی از گلوله نترسید و خبرنگاران امروز نیز باید در میدان جنگ فرهنگی و فتنه‌ها ترس به دل خود راه ندهند.
کد خبر: ۵۶۷۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۶ - 16January 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، در دیدار با اعضای شورای سازمان بسیج رسانه استان قزوین که ظهر امروز (دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: شهید رهبر رسالت خود را با شجاعت انجام داد و به یک الگو تبدیل شد.

وی افزود: شهید رهبر در میدان جنگ نظامی از گلوله نترسید و خبرنگاران امروز نیز باید در میدان جنگ فرهنگی و فتنه‌ها ترس به دل خود راه ندهند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه امروز هر کدام از اصحاب رسانه باید نقش شهید رهبر را ایفا کنند، بیان کرد: امروز خبرنگاران باید با قلم و شجاعت خود همان رسالت شهید رهبر را انجام دهند.

وی با بیان اینکه دام‌های دشمن برای به بردگی کشاندن همه آدم‌ها مهیاست، اضافه کرد: به تناسب نقش هرکسی شیطان به عنوان دشمن بزرگ انسان برای او دام پهن کرده و او را به سمت خود می‌کشد.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه انسان باید مراقب باشد که از دشمن و شیطان تبعیت نکند، ادامه داد: زمین‌خوار و مفسد نیز شیطان است.

وی تاکید کرد: کسی که زمین‌خواری می‌کند، فقط با زمین بازی می‌کند و در این مسیر عدالت و حیثیت خود را به تاراج می‌دهد و در نهایت هم در این بازی، خود نیز بازی و فریب می‌خورد.

امام جمعه قزوین با اشاره به اینکه خبرنگاری و خبرگزاری به معنای واقعی شغل الهی و شغل خداست، تصریح کرد: آیاتی مانند «عَنِ النَّبَإِ الْعَظِیمِ» خبرهای بزرگی است که قران بر صفحه هستی نوشته است.

آیت الله عابدینی ادامه داد: در این کار الهی، خبرنگار باید نیت را الهی دیده و برای رضا خدا تلاش کند تا هر چیزی سر جای خودش قرار بگیرد.

وی در پایان با بیان اینکه رسانه می‌تواند ابزار گشایش مسئولین باشد، عنوان کرد: مشکلات استان باید اولویت‌سنجی شده و بعد بر اساس اولویت‌ها اقدام شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار