توسط انتشارات «راه یار»؛

«سفیر سردار» منتشر شد/ خاطرات پایگاه‌های بسیج در مقابله با کرونا

کتاب «سفیر سردار»؛ خاطرات پایگاه‌های بسیج در طرح ملی شهید سلیمانی (مقابله با کرونا) به قلم جمعی از نویسندگان و توسط انتشارات «راه یار» و با مشارکت دانشگاه امام حسین (ع) چاپ و روانه بازار نشر شد.
کد خبر: ۵۶۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ - 14January 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «سفیر سردار»؛ خاطرات پایگاه‌های بسیج در طرح ملی شهید سلیمانی (مقابله با کرونا) به قلم جمعی از نویسندگان و توسط انتشارات «راه یار» و با مشارکت دانشگاه امام حسین (ع) و پژوهشکده شهید صدر و مرکز مطالعات ژرفا چاپ و روانه بازار نشر شد.

نهاد بسیج مستضعفین از ابتدای انقلاب اسلامی در مواجهه با بحران تسخیر لانه جاسوسی و احتمال حمله نظامی آمریکا شکل گرفت و بعد هم در بحران‌های حاد کشور بیشتر به چشم آمد. جنگ که آغاز شد و کار بالا گرفت، این بسیج بود که نیرو‌های داوطلب مردمیاش را روانه جبهه‌ها کرد. وقتی قطعنامه پایان جنگ صادر شد، این بسیج دانشجو و طلبه بود که مأموریت تبیین چارچوب‌های اسلام ناب از اسلام آمریکایی را برای آحاد مردم به عهده گرفت. در ابتدای دهه ۷۰، برای حفظ سلامتی مردم در واکسیناسیون عمومی فلج اطفال ورود کرد. در دهه ۸۰ بار خدمترسانی به مناطق محروم را در قالب حرکت‌های جهادی سازماندهی کرد؛ و این بار در بحران پایانی دهه ۹۰ و در آستانه ورود به قرن جدید، باز هم این نیروی بسیجی بود که بدون ادعا برای دفاع از سلامت مردم وارد میدان شد.

آنچه در این کتاب با آن مواجهیم ابعاد و وجوهی از مدیریت متمایز بسیج در طرح ملی شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا است.

«سفیر سردار» منتشر شد/ خاطرات پایگاه‌های بسیج در مقابله با کرونا

بنابرین گزارش کتاب «سفیر سردار» که تحقیق آن برعهده مرضیه هاشمی و نگارش آن توسط صورت گرفته است در ۱۵۲ صفحه، شمارگان ۱۰۰۰ نسخه و قیمت ۴۵ هزار تومان توسط انتشارات راه یار منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند این کتاب را علاوه بر کتابفروشی‌ها، از سایت یا صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub.ir تهیه کنند.

لازم به ذکر است پیش از این کتاب‌های «جهاد در قرنطینه»، «نوبت شماست»، «به چند خیاط ماهر نیازمندیم»، «نذر نفس» و «هفت‌خان شستن» نیز توسط این ناشر درباره «مدافعان سلامت» و فعالیت‌های جهادی در مقابله با شیوع بیماری کرونا منتشر شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار