همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) صورت گرفت؛

دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدای امنیت در رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان

جمعی از مسئولان استان و شهرستان‌ها همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر با خانواده‌های شهدای امنیت در رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان دیدار کردند.
کد خبر: ۵۶۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴ - 13January 2023

دیدار مسئولان با خانواده‌های شهدای امنیت در رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، استاندار گیلان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان استان و شهرستان‌ها امروز همزمان با سالروز ولادت باسعادت سرور زنان دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر با خانواده‌های معزز شهدای امنیت در رشت، آستانه اشرفیه و لاهیجان دیدار کردند.

استاندار گیلان و مسئولان حاضر در این دیدار‌ها ضمن تکریم جایگاه والای شهدا و خانواده معززشان؛ لوح و هدیه دولت مردمی را به مناسبت روز مادر به نیابت از رییس جمهور تقدیم خانواده‌های محترم شهدای امنیت استان کردند.

معاون روابط عمومی و تشریفات استانداری گیلان، مشاور و مسئول امور ایثارگران استانداری، مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری و فرماندار رشت با حضور در منزل شهید علی‌نژاد در خشکبیجار این شهرستان، یاد و خاطره این شهید عزیز را گرامی داشتند.

بسیجی شهید امنیت حمزه علی‌نژاد از خشکبیجار رشت متولد ۲۶ دی سال ۱۳۶۲، پنجم آبان ماه سال جاری توسط اغتشاشگران به شهادت رسید.

حسین مصطفی‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان و جمعی از مدیران ستادی استانداری و فرمانداران و مسئولان شهرستان‌های آستانه اشرفیه و لاهیجان نیز با خانواده‌های شهیدان والامقام یوسفی و پورنوروز دیدار صمیمانه‌ای داشتند.

بسیجی مدافع امنیت، شهید مجید یوسفی متولد ۱۳۵۷ در آستانه اشرفیه؛ هفدهم آبان‌ماه سال جاری و بسیجی مدافع امنیت، شهید حمید پورنوروز نیز از شهرستان لاهیجان دوازدهم آبان‌ امسال توسط عده‌ای از اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها