غبار‌روبی گلزار شهدای گمنام خراسان شمالی

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س)، آیین غبارروبی گلزار شهدای گمنام خراسان شمالی با شعار مقاومت و ایثار به صورت خودجوش برگزار شد.
کد خبر: ۵۶۶۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۶ - 12January 2023

غبار روبی گلزار شهدای گمنام خراسان شمالی به مناسبت ولادت حضرت فاطمهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بجنورد، مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای گرانقدر انقلاب و غبار‌روبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام ‌به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) با حضور جمعی از همکاران اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی و مردم شهید‌پرور این استان برگزار شد.

در این مراسم سرتیپ دوم ستاد «محمد نجاتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت بیان داشت: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است.

وی گفت: به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم، یادآوری هر ساله دفاع مقدس مروری است بر هشت سال بیداری، ولایت‌پذیری، ایثار و استقامت غیورمردان و دلیر زنانی که سرچشمه خون شان لاله‌زار عطر ناب محمدی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها