استاندار مرکزی:

بزرگ‌ترین سرمایه دولت امید و اعتماد مردم است

مخلص‌الائمه گفت: بزرگ‌ترین سرمایه دولت، امید و اعتماد مردم است که این مهم تا حدودی در دولت قبل آسیب دیده و باید ترمیم شود.
کد خبر: ۵۶۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶ - 11January 2023

بزرگ‌ترین سرمایه دولت امید و اعتماد مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «فرزاد مخلص الائمه» استاندار مرکزی ظهر امروز (چهارشنبه) در آیین جشنواره گفتمان خدمت در مصلی بیت‌المقدس اراک اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین دیدار خود خطاب به رئیس‌جمهور دولت سیزدهم تأکید کردند که بزرگ‌ترین سرمایه دولت، امید و اعتماد مردم است که این مهم تا حدودی آسیب‌دیده و باید ترمیم شود.

مخلص الائمه افزود: رئیس‌جمهور نیز در نخستین دیدار خود در سال جاری با مسئولان ارشد نظام، بزرگ‌ترین پروژه دولت را ترمیم اعتماد و امید مردم عنوان کرد که در  کنار دیگر طرح‌های اقتصادی، اجتماعی و عمرانی با جدیت پیگیری شود.

وی ادامه داد: این مهم اکنون در رأس اقدامات دولت سیزدهم قرار دارد و از نخستین روز فعالیت دولت سیزدهم این مهم دستور کار ویژه قرار گرفت و راهبرد پشت‌میزنشینی به حضور مستقیم، بی‌واسطه و بدون وقفه میان مردم تغییر کرد که ۳۸ سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به تمام استان‌های کشور طی یک سال ، نمایانگر این اقدام قابل‌توجه است.

استاندار مرکزی بیان کرد: این مهم  باید سرلوحه اقدامات و فعالیت‌های تمام مسئولان نظام جمهوری اسلامی باشد و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نشود که می‌توان گفت کمیته امداد امام خمینی ( ره) در این راستا پیشتاز و متولی است.

مخلص الائمه اظهار کرد: تمام ارگان‌ها همچون کمیته امداد، بنیاد مسکن و مستضعفان که از سوی امام خمینی(ره) با هدف خدمت به مردم و محرومان جامعه و پیشرفت و توسعه کشور بوده است که مایه مباهات است.

وی خاطرنشان کرد: همراهی توده مردم باعث شده که به عنوان اولین انقلاب جهانی وارد چهلواره دوم انقلاب شویم و این در حالی است که تاکنون هیچ انقلابی در جهان محقق نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار