جان فدا/ نماینده جهاد اسلامی فلسطین:

مکتب حاج قاسم باید در بین همه اقشار و نسل‌ها ترویج شود/ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر مردم فلسطین هم هست

ابوشریف با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی به مسئله وحدت امت اسلامی تاکید زیادی داشت، گفت: ما مردم فلسطین معتقدیم که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر همه ما هستند.
کد خبر: ۵۶۶۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ - 09January 2023

مکتب حاج قاسم باید در بین همه اقشار و نسل‌ها ترویج شود/ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر مردم فلسطین هم هستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر ابوشریف» نماینده جهاد اسلامی فلسطین ظهر امروز (دوشنبه) در دیدار با استاندار خراسان جنوبی، اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی به مسئله وحدت امت اسلامی تاکید زیادی داشت و ما مردم فلسطین معتقدیم که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر همه ما هستند.

وی افزود: باید صفات شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگو به جوانان شیعه و سنی ارائه شود تا به سمت مسائل واقعی امت اسلامی سوق داده شوند و بدانند که چطور باید کشور‌های اسلامی را از چنگال دشمنان آزاد کنند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، افزود: در هفته‌های اخیر برنامه‌هایی در زمینه ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، مکتب حاج قاسم همان مکتب امام خمینی (ره) و مکتب رهبر حکیم انقلاب اسلامی ایران است و ترویج این مکتب برای نسل جوان و مذاهب شیعه و سنی مهم است.

وی گریزی به آشنایی خود با حاج قاسم سلیمانی در سال ۲۰۰۸ زد و گفت: سردار سلیمانی در تمام ابعاد و جوانب، دین‌مداری، سیاست، جهاد و ... شخصیت مثال زدنی بود،  میانه‌رو بود و بین مسلمانان فرق نمی‌گذاشت و تاکید می‌کرد که خط ما، خط اسلام است.

ابوشریف با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی بر اساس مبانی اسلام و طبق وجدان و وظیفه دینی خود با دیگران برخورد می‌کرد، ادامه داد: حاج قاسم، مصلحت دیگران و حتی ملت‌های دیگر را مصلحت ایران می‌دانست و طبق روایت نبی مکرم اسلام (ص) مصالح دیگران را بر خود مقدم می‌دانست.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی در یکی از دیدارهایش به من گفت: در قیامت یکی از سوال‌هایی که از من پرسیده می‌شود این است که درباره فلسطین چه کار کردم؟

وی به آخرین دیدار خود با سردار دل‌ها هم گریزی زد و گفت: در این دیدار، سردار سلیمانی گفت که دیدار‌های زیادی با مسئولان کشور‌های ترکیه، پاکستان و عراق که بسیاری از آن‌ها علنی نبوده، داشته است و در همه این دیدار‌ها تاکید کرده‌اند که در مسائل منطقه به ویژه فلسطین شرکت کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار