کوی جهاد و مقاومت/

بازدید سرلشکر باقری از غرفه لرستان در نمایشگاه کوی جهاد و مقاومت

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ‌با حضور در نمایشگاه کوی جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از غرفه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان بازدید کرد.
کد خبر: ۵۶۶۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸ - 09January 2023

بازدید سرلشکر باقری از غرفه   لرستان در نمایشگاه کوی جهاد و مقاومت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز (دوشنبه) با حضور در نمایشگاه کوی جهاد و مقاومت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از غرفه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان بازدید کرد.

در این بازدید سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و سرهنگ «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را همراهی کردند.

نمایشگاه کوی جهاد و مقاومت با محوریت ارائه دستاورد‌های پنج ساله سازمان‌ها و ادارات کل استانی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، همزمان با همایش مدیران بنیاد در محل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از ۱۷ تا ۲۱ دی دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه، ادارات کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سراسر کشور و سازمان‌ها و معاونت‌های این بنیاد، عملکرد، دستاورد‌ها و آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در این نمایشگاه، دستاوردهای چند سال اخیر استان را در حوزه‌های مختلف از جمله، آخرین کتب چاپ شده در این حوزه، اسناد دوران دفاع مقدس، فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و رسانه‌ای خود را به نمایش گذاشته است. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار