جان فدا/ نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران:

مکتب «حاج قاسم» همان مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای است

«ابوشریف» گفت: مکتب «حاج قاسم» همان مکتب امام خمینی (ره) و مکتب رهبر حکیم انقلاب اسلامی ایران است و ترویج این مکتب برای نسل جوان و مذاهب شیعه و سنی مهم است.
کد خبر: ۵۶۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۹ - 09January 2023

مکتب «حاج قاسم» همان مکتب امام خمینی (ره) و مکتب رهبر انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران امروز (دوشنبه) در دیدار با «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی، از سفر به اسان خراسان جنوبی ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: «حاج قاسم سلیمانی» به مسئله وحدت امت اسلامی تأکید زیادی داشت و ما مردم فلسطین نیز معتقدیم که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای،‌ رهبر همه ما هستند.

وی با تأکید بر اینکه سردار سلیمانی بر اساس مبانی اسلام و طبق وجدان و وظیفه دینی خود با دیگران برخورد می‌کرد،‌ بیان داشت: مکتب «حاج قاسم» همان مکتب امام خمینی (ره) و مکتب رهبر حکیم انقلاب اسلامی ایران است و ترویج این مکتب برای نسل جوان و مذاهب شیعه و سنی مهم است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در تمام ابعاد و جوانب، دینمداری، سیاست، جهاد ‌واقعا شخصیت مثال‌زدنی بود، تصریح کرد: «حاج قاسم» مصلحت دیگران و حتی ملت‌های دیگر را مصلحت ایران می‌دانست و طبق روایت نبی مکرم اسلام (ص) مصالح دیگران را بر خود مقدم می‌دانست.

ابوشریف تأکید کرد: باید صفات شهید «حاج قاسم سلیمانی» به عنوان الگو به جوانان شیعه و سنی ارائه شود تا به سمت مسائل واقعی امت اسلامی سوق داده شوند و بدانند که چطور باید کشورهای اسلامی را از چنگال دشمنان آزاد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها