وزیر سابق رژیم صهیونیستی نتانیاهو را به ضعیف‌کشی متهم کرد

وزیر انرژی سابق رژیم صهیونیستی گفت: رفتار نتانیاهو با رانندگان دفتر نخست‌وزیری، ماهیت رفتاری او را -که مبتنی بر ضعیف‌کشی است- برملا می‌کند.
کد خبر: ۵۶۵۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵ - 07January 2023

متهم شدن نتانیاهو به ضعیف‌کشی توسط وزیر سابق رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «کارین الحرار» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی و نماینده حزب «آینده‌ای هست» به ریاست «یائیر لاپید» در کنست، بار دیگر در انتقاد از کابینه راست افراطی جدید رژیم صهیونیستی به رفتار نتانیاهو اعتراض و به اخراج شماری از رانندگان از دفتر نخست‌وزیری این رژیم اشاره کرد.

الحرار افزود: اخراج رانندگان از دفتر نخست‌وزیری نمایانگر ماهیت رفتار نتانیاهو است که بر ضعیف‌کشی مبتنی است. افرادی که ۲۰ یا ۳۰ سال به عنوان راننده در این دفتر حتی برای خود نتانیاهو خدمت کرده‌اند، در حال اخراج هستند؛ زیرا از نظر نتانیاهو، آن‌ها به صرف ماندن و کار کردن برای کابینه تحت رهبری بنت و لاپید، در عرض یک شبانه‌روز اخراج می‌شوند.

بنیامین نتانیاهو پیش از تشکیل کابینه جدید و در زمانی که مامور تشکیل کابینه شده بود، در اقدامی عجیب و غیرمنتظره، با ارسال نامه‌ای به دفتر نخست‌وزیری این رژیم خواستار برکناری تمامی رانندگانی شد که در دوره نخست‌وزیری «نفتالی بنت» و «یائیر لاپید» با این دو همکاری داشته‌اند.

نتانیاهو به ضمیمه این نامه فهرستی از رانندگان مورد اعتماد خود از جمله راننده شخصی‌اش را برای فعالیت در دفتر نخست‌وزیری معرفی کرد.

الحرار، پیش از تعرض هفته پیش «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت قومی کابینه نتانیاهو به مسجد الاقصی و ورود به مسجد، در این ارتباط نیز هشدار داده و گفته بود که چیز‌های زیادی برای تحریک وجود دارد و اینکه ایتامار بن گویر دوست دارد منطقه را به آتش بکشد، تازگی ندارد.

الحرار افزود: امیدوارم او این کار را نکند؛ قطعاً این اقدام منطقه را آرام نخواهد کرد. آن‌ها (اعضای کابینه) متوجه نیستند که این مسئولیت بر عهده آنهاست.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها