به مناسبت سالگرد حاج قاسم برگزار می‌شود؛

تجلیل از مادران شهدای گمنام در برنامه «انگشتر و ماه»

فرهنگسرای رویش ویژه برنامه «انگشتر و ماه» را به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در سالن آمفی تئاتر خانه فرهنگ مهرآباد برگزار می‌کند.
کد خبر: ۵۶۵۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱ - 03January 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، اسوه مقاومت و ایستادگی، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که عمر با برکت خود را در دفاع ازعزت، اقتدار و امنیت ملت بزرگ ایران، مظلومان جهان به ویژه کشور‌های اسلامی و محور مقاومت صرف و در نهایت در راه اعتلای اسلام، قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) جان خویش را به پیشگاه حضرت حق و به تأسی از سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) فدا کرد، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ در نظر دارد با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین آشنایی بیشتر شهروندان با مکتب حاج قاسم، ویژه برنامه انگشتر و ماه را در امروز (سه‌شنبه) برگزار کند.

تجلیل از مادران شهدای گمنام به مناسبت سالگرد حاج قاسم در «انگشتر و ماه»

در این برنامه ضمن برگزاری بخش‌های مختلف همچون سخنرانی، اجرای گروه هم خوانی شهید فهمیده با موضوع «سردار دلها»، شعر خوانی و مداحی، مقرر است از چند تن از مادران چشم به راه ساکن در منطقه ۹ توسط تعدادی از فرزندان شهدای مدافع حرم نیز تجلیل بعمل آید. همچنین بناست لوح تقدیر مادران چشم به راه توسط تعدادی از خانواده‌های محترم شهدا امضاء و تقدیم شود.

شهروندان برای حضور در برنامه می‌توانند به خانه فرهنگ مهرآباد واقع در مهرآباد جنوبی خیابان شهید گزل‌خو خیابان شهید اصفهانی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۶۶۶۲۰۱۶۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار