فعالان فرهنگی با «آقای نادر» به بهشت زهرا (س) می‌آیند

هم‌زمان با دهه مقاومت ویژه برنامه «آقای نادر» با حضور گروهی از فعالان فرهنگی جبهه مقاومت در جوار مزار شهدای قطعه ۲۹ بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۵۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ - 02January 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ویژه برنامه آقای نادر فردا (سه‌شنبه) هم‌زمان با دهه مقاومت در جوار مزار شهدایی نظیر صیاد شیرازی، مرتضی آوینی، ستاری، احمد کاظمی، سیاح طاهری، حسین همدانی، تقوی، شعبان نصیری و دین شعاری ساعت ۱۱ صبح در قطعه ۲۹ بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید؛
مراسم نکوداشت نادر طالب‌زاده در پردیس ملت

در این محفل شهدایی، برخی شخصیت‌های فرهنگی جبهه مقاومت همچون آیت‌الله قائم مقامی، سردار نقدی، احسان محمدحسنی، مسعود ده‌نمکی، قدیری ابیانه، حسین الله کرم، سردار حمید کمالی، مرضیه هاشمی، رضا برجی، حجت‌الاسلام مهدی طائب و محسن اسلام‌زاده حضور دارند.

نادر طالب‌زاده مجری برنامه‌های مختلف تلویزیونی از جمله برنامه «عصر» شبکه افق بود. او همچنین سال‌ها به مستندسازی مشغول بود و در حوزه سینما علاوه‌بر کارگردانی جشنواره‌های مختلفی را برگزار کرد.

فعالان فرهنگی با «آقای نادر» به بهشت زهرا می‌آیند

از مهم‌ترین جشنواره‌های جریان‌سازی که او طی این سال‌ها دبیری‌اش را به عهده داشت می‌توان به جشنواره فیلم «عمار» اشاره کرد، همچنین کنفرانس افق نو از دیگر رویداد‌هایی بود که با دعوت از چهره‌های بین‌المللی در عرصه مبارزه علیه استعمار و استکبار برگزار می‌کرد.

طالب‌زاده کارگردانی فیلم سینمایی و نسخه سریالی «بشارت منجی» را نیز در کارنامه خود دارد. این مجاهد عرصه فرهنگ و جهاد سرانجام در ۹ اردیبهشت‌ماه سال جاری پس از طی یک دوره بیماری سخت و طولانی در بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) در تهران درگذشت و و پیکر این هنرمند انقلابی در جوار مزار شهید سیدمرتضی آوینی (قطعه ۲۹) آرام گرفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها