سرپرست فرمانداری نائین خبر داد؛

تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام در شهرستان نایین

«کریمی» گفت: پیکر‌های مطهر ۱۱ شهید گمنام در شهرستان نایین تشییع می‌شود.
کد خبر: ۵۶۳۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷ - 27December 2022

تشییع پیکرهای مطهر شهدای گمنام در شهرستان نایینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، «محمد کریمی» سرپرست فرمانداری شهرستان نائین امروز (سه شنبه) در جلسه شورای هماهنگی و برنامه‌ریزی مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با موضوع هماهنگی و برنامه‌ریزی تشییع شهدای گمنام در شهرستان نائین اظهار داشت: پیکر مطهر ۱۱ شهید گمنام در روزهای هفتم و هشتم دی در شهرهای نائین، بافران و انارک تشییع می‌شود.

وی بیان کرد: به ازای هر صندلی مدیریتی ۷۲ شهید، تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و آقا امام زمان (عج) شده است. کمترین کاری که می‌توانیم ما مسئولان انجام دهیم، حضور در مراسم تشییع شهدای گمنام است. با توجه به اینکه روز پنجشنبه، استقبال از شهدای گمنام در شهر نائین برنامه‌ریزی شده است، خدمت رسانی دستگاه‌ها در این روز متوقف نمی‌شود.

سرپرست فرمانداری نائین با اشاره به دو دهه بصیرت و مقاومت و برنامه‌ریزی توسط دستگاه‌ها و نهادهای گوناگون دولتی و مردمی، ابراز داشت: برگزاری برنامه‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی دولتی به منظور انسجام بخشی به برنامه‌های این دو دهه، نباید ما را از نقش محوری مردم در این برنامه‌ها غافل کند و باید برنامه‌ریزی ها به گونه‌ای پیش رود که حلقه‌های میانی و مردمی نیز نقش پر رنگی در اجرای برنامه‌های این دو دهه ایفا کنند.

کریمی افزود: در این راستا باید از ظرفیت مساجد و حسینیه‌ها، دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، کانون‌های فرهنگی و هنری، ورزشکاران، هنرمندان، اصناف و بازاریان نیز برای مشارکت در اجرای برنامه‌های دهه مقاومت و همچنین دهه بصیرت استفاده کرد.

در ادامه این جلسه سرهنگ «محمد حسین الیاسی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نائین اظهار داشت: دو موضوع مهم دهه بصیرت و دهه مقاومت در پیش است. روز و دهه بصیرت به صورت ویژه به بازخوانی حوادث این سال با رویکرد بصیرت افزایی و روشنگری می‌پردازد.

وی گفت: نکته مهمی که مطرح است، اجرای برنامه‌های مردمی و محله محور با برنامه‌های نو، ابتکاری و دارای خلاقیت است. این برنامه‌ها به صورت مسجد محور و محله محور و توسط پایگاه‌های بسیج، نهادها و سازمان‌های مردمی و قرارگاه‌های محله محور بایستی برگزار شود.

الیاسی با بیان اینکه هر دستگاه باید برای مخاطبان خود در دهه بصیرت در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و دیگر مسائل برنامه اجرا کند و برنامه‌های پیشنهادی از ناحیه مقاومت بسیج نیز به دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود، خاطر نشان کرد: بهره مندی از فرصت بزرگ پیش روی در جهت افزایش بصیرت و ارائه مباحث جهاد تبیین است. ما هم اکنون در یک فتنه قرار داریم. دهه بصیرت، فرصت بزرگی برای بازخوانی حوادث اخیر، دفاع از ولایت و پیگیری و شنیدن مطالبات مردمی است. عمده مشکلات ما در شهرستان، عدم مطالبه گری مردم از مسئولان است و متأسفانه در نائین مشکلاتی از این منظر دیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار