امام جمعه ایرانشهر:

قومیت‌ها و مذاهب در دفاع از انقلاب اسلامی متفق هستند

حجت‌الاسلام بزمانی در یادواره شهدای اهل‌سنت گفت: برای دفاع از اسلام، انقلاب و میهن عزیزمان مذهب و قومیت هیچ تاثیری نداشته و همه ملت با وحدت و یکپارچگی در برابر بدخواهان این انقلاب ایستادگی خواهد کرد.
کد خبر: ۵۶۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲ - 23December 2022

برگزاری یادواره شهدای اهل‌سنت در ایرانشهربه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان،  حجت الاسلام «عیسی بزمانی» امام جمعه ایرانشهر در یادواره شهدای اهل‌سنت این شهر با اشاره به جایگاه شهید و شهادت از دیدگاه اسلام اظهار داشت: آمیخته شدن خون شیعه و سنی در مناسب های مختلف جلوی تهاجم دشمن و اتفاقات ناگوار را گرفته و درخت تنومند انقلاب را آبیاری کرده است.

حجت‌الاسلام بزمانی افزود: برای دفاع از اسلام، انقلاب و میهن عزیزمان مذهب و قومیت هیچ تاثیری نداشته و همه ملت با وحدت و یکپارچگی در برابر بدخواهان این انقلاب ایستادگی خواهد کرد.

«حجت‌الاسلام جواد قنبری» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایرانشهر هم هدف از برگزاری یادواره شهدا، را تبيين اذهان عمومی، ازخودگذشتگی و ایثار شهدا و ارتباط بین نسل ها دانست و گفت: شهدا با خون خود به ما عزت وهویت بخشیدند.

حجت‌الاسلام قنبری افزود: دشمنان به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی هستند اما بدانند که در جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت به خواسته های شومشان نمی‌رسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها