فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان خبر داد؛

حضور کاروان ۱۳ شهید گمنام در شهرستان اردستان

سرهنگ پاسدار«صنعتکار» گفت: شهرستان اردستان با حضور کاروان ۱۳ شهید گمنام دفاع مقدس رنگ و بوی شهادت می گیرد.
کد خبر: ۵۶۲۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ - 22December 2022

حضور کاروان ۱۳ شهید گمنام در شهرستان اردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ پاسدار «روح الله صنعتکار» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان امروز (پنجشنبه) در ستاد مراسم نهم دی شهرستان اردستان، اظهار داشت: ایام دهه بصیرت نهم دی تا نوزدهم دی جز مهم‌ترین بخش‌ها و مراسم‌های سال است و همچنین شهادت سردار« سلیمانی» در ۱۳ دی نیز به این دهه اضافه شده است.

وی عنوان کرد: روز نهم دی جمعه است و برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده که جمعه شب با حضور یک سخنران کشوری مراسمی در مسجد جامع زواره برگزار شود، همچنین در اردستان نیز با یکی از سخنران کشوری تبیینی هماهنگ شده که حضور یابند و مسائل اجتماعی و سیاسی تبیین می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان ضمن تشکر از شهرداری در راستای فضاسازی هفته بسیج، خاطرنشان کرد: در این ایام هم می‌خواهیم که فضاسازی شهری با تصاویر و جملات حاج قاسم، نوزده دی و دهه بصیرت انجام شود.

صنعتکار بیان کرد: روز نهم دی روزی ملی است چرا که در آن روز طومار فتنه کثیف ۸۸ با حضور مردم در طبقات مردم و همه اقشار برچیده شد و باید یادآوری شود که حضور مردم هر کجا بوده حماسه آفریده است.

وی یادآور شد: حضور کاروان ۱۳ شهید گمنام را در شهرستان اردستان داریم، همچنین مداح و سخنران نیز همراه کاروان انجام خواهد گرفت و مراسم‌هایی به صورت تجمیعی برگزار شده و اردستان رنگ و بوی شهادت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار