جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش:

تحقق نیرویی دانشمند و در تراز انقلاب اسلامی از رسالت‌های نیروی هوایی ارتش است

امیر سرتیپ هادیان گفت: تحقق نیرویی دانشمند و در تراز انقلاب اسلامی برای پاسخگویی به تهدیدات، از رسالت‌های نیروی هوایی ارتش است که فرماندهی معظم کل قوا در حکم انتصاب فرمانده نیروی هوایی ارتش بر آن تاکید کرده‌اند.
کد خبر: ۵۶۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ - 20December 2022

تحقق نیرویی دانشمند و در تراز انقلاب اسلامی از رسالت‌های نیروی هوایی ارتش استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست توانمندسازی مدیران این نیرو که با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان، مدیران، پیشکسوتان و آزادگان نهاجا برگزار شد، اظهار داشت: بی تردید امروز عزت، آبرو و اعتبار ایران اسلامی مرهون فداکاری‍ها و از خود گذشتگی‍های شهدا، آزادگان، جانبازان و پیشکسوتانی است که چراغ راه روشن ما در نیروی هوایی هستند و ما خود را وارث پیشینیانی می‌دانیم که شناسنامه و هویت ما هستند.

امیر هادیان ادامه داد: نام پرآوازه و مدال پرافتخار نیروی الهی که امام خمینی (ره) به سینه دلاورمردان آبی پوش این نیرو آویختند، مرهون عنایت خداوند و حضور عزیزانی است که خالصانه ایستادند و از آرمان‌های انقلاب اسلامی و امانت الهی پاسداری کردند.

وی افزود: براساس حکم انتصاب فرمانده نیروی هوایی ارتش، تحقق نیرویی دانشمند و در تراز انقلاب اسلامی برای پاسخگویی به تهدیدات سخت و نرم، جنگ‌های ترکیبی، و علوم شناختی یکی از رسالت‌های نیروی هوایی ارتش است که ان‌شاءالله با تکیه بر توان جوانانی متعهد، متخصص و ولایی این مسیر و چشم‌انداز روشن برای ساخت تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت ولی عصر (عج) را با موفقیت طی خواهیم کرد.

جانشین فرمانده نهاجا خاطرنشان کرد: مدیران، تصمیم‌گیران و تصمیم‌سازان عرصه راهبری و هدایت هستند که با باور و ایمان خود می‌توانند موجب اثربخشی و کارایی بیش از پیش مجموعه باشند که با توجه به مسئولیت سنگینی که بر عهده دارند، باید و روز به روز در راستای توانمندسازی خود و مجموعه بکوشند.

امیر هادیان عنوان کرد: شناخت محیط، فرصت‌ها، تهدیدات، نقاط ضعف و قوت یکی از مهم‌ترین مباحث مدیریتی است که به واسطه آن می‌توان خلأهای موجود در مجموعه را جبران کرد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان خطاب به مسئولان و مدیران حاضر در این نشست گفت: ان‌شاءالله به واسطه حضور قدرتمندانه، تعهد، تخصص و تجربه گرانسنگی که شما عزیزان از آن برخوردار هستید، بتوانیم نیروی هوایی الهی را به سرمنزل مقصود برسانیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها