نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

بسیج عمارگونه درحال روشنگری و بصیرت‌افزایی است

حجت‌الاسلام «آل‌هاشم» گفت: در شرایطی که جبهه کفر برای تضعیف اسلام و انقلاب با تمام قوا به میدان آمده، بسیج عماروار در حال روشنگری و بصیرت‌زایی است. 
کد خبر: ۵۵۹۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶ - 03December 2022

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام «سیدمحمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امروز (شنبه) در نشست مجمع بسیج آذربایجان شرقی با بیان اینکه بسیج ثابت کرده که پاسدار حقیقی نظام برای جلوگیری از اقدامات شوم دشمن است، اظهار داشت: وقایع اخیر نشان داد که دشمنی آشوبگران با مولفه‌های قدرت نظام بوده و آنان درصدد براندازی نظام، تجزیه ایران و در حالت حداقلی درصدد خسارت زدن برای تضعیف مولفه‌های قدرت کشورمان هستند.

وی افزود: در شرایطی که جبهه کفر برای تضعیف اسلام و انقلاب با تمام قوا به میدان آمده، بسیج عمّار وار در حال روشنگری و بصیرت‌زایی است. 

امام جمعه تبریز با بیان اینکه تکیه به فرهنگ بسیجی همچون سال‌های گذشته و دوران دفاع مقدس می‌تواند ضامن عبور از شرایط کنونی تحریم و تحریف باشد اضافه کرد: تجربه‌های موفق بسیج در عرصه‌های مختلف مانند دفاع مقدس، سازندگی و عمران بالندگی آن را نشان می‌دهد.

وی به نقش ویژه بسیج در مقابله با آشوب و اغتشاشات اشاره کرد و یادآور شد: بسیجیان با بصیرت خود نه‌تنها اسیر جنگ شناختی دشمن نشدند، بلکه باوجود همه هجمه‌ها، شجاعانه و مظلومانه سینه سپر کرده و سپر بلای کشور شدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: توانایی و ماموریت‌های بسیج به مثابه نیروی درون‌زای انقلاب به فراخور زمان و مقتضیات روز بازسازی شده است و این نهاد در عرصه سخت، نیمه سخت، نرم و راهبردی در پیش روندگی و پیش برندگی نظام نقش آفرین بوده است.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم نقش بسیج در پیش برندگی نظام را فراموش نشدنی خواند و گفت: اکنون انقلاب اسلامی در یک نبرد ترکیبی درگیر جبهه دشمنان است که راهبرد آن جلوگیری از ایران قوی است.

وی خاطرنشان کرد: هدف جنگ شناختی دشمن، تبدیل امید مردم به یاس است.

امام جمعه تبریز ولایت‌محوری، خودساختگی، ایثار، مقاومت، آگاهی و بصیرت، زمان شناسی و موقعیت شناسی، پیش رونده و پیش برنده بودن، پاسدار هویت اسلامی، امیدوار و امیدآفرین بودن و تکلیف‌گرایی را از ویژگی‌های مهم بسیجیان برشمرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ایجاد و تقویت مکتب بازدارندگی، الهام بخشی و صدور انقلاب، پشتوانه برای دولت‌ها، خلق سرمایه اجتماعی برای نظام، نگاه به درون برای حل مشکلات، شناخت دشمن و خنثی‌سازی تهدیدات، ورود اقناعی و منطقی در جهاد تبیین و مقابله با جنگ شناختی و ادراکی از نقش‌های ویژه بسیج در راستای تقویت مولفه‌های قدرت نظام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار