استاندار ایلام:

همسران جانبازان الگویی ماندگار برای دختران ایران‌زمین هستند

«بهرام نیا» گفت: همسران جانبازان الگویی ماندگار برای دختران ایران‌زمین هستند و اجر آن‌ها کمتر از جانبازی در راه اسلام نیست.
کد خبر: ۵۵۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱ - 30November 2022

همسران جانبازان گنجینه های معنوی برای نسل جوان استبه گزارش دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز (چهارشنبه) در آیین تجلیل از همسران جانبازان ۷۰ درصد، استان اظهار داشت: همسران جانبازان گنجینه‌ای معنوی و سرمایه‌ای بزرگ برای دختران و نسل‌های آینده هستند و نام آنان به نیکی در تاریخ ثبت خواهد شد.

بهرام‌نیا ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: جانبازان و همسران جانبازان در کشور باید تکریم شوند؛ چراکه اقتدار امروز کشور مرهون جانفشانی این عزیزان است.

استاندار ایلام عنوان کرد: همسران جانبازان الگویی ماندگار برای دختران ایران‌زمین هستند و ما خود را مدیون جانبازان می‌دانیم؛ چراکه شما امروز مسئول پرستاری از افرادی هستید که اعضای بدن خود را برای دفاع از اسلام از دست دادند.

وی با بیان اینکه اجر همسران جانبازان کمتر از جانبازی در راه اسلام نیست، گفت: همسران جانبازان به تأسی از حضرت زینب (س) سختی و مصیبت‌ها را با جسم و جان مأنوس و پرستاری از جانبازان را تحمل کردند که این مهم شایسته تقدیر است.

بهرام‌نیا ادامه داد: سرکشی از خانواده‌های جانبازان و توجه به مباحث مادی و معنوی همسران جانبازان باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام در پایان این نشست با اهدای لوح از همسران جانبازان ۷۰ درصد تجلیل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار