رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل:

دفاع مقدس دوران ظهور قهرمانان بزرگ است

منتظر گفت: ایران اسلامی علاوه بر داشتن قهرمانان متعدد در طول تاریخ پر افتخار خود، در دوران دفاع مقدس شاهد ظهور قهرمانانی بزرگ و ماندگار با سجایای اخلاقی والا بوده است که باید در شناساندن آن‌ها به نسل‌های بعدی و حتی ملت‌های دیگر تلاش‌های موثری انجام دهیم.
کد خبر: ۵۵۸۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶ - 29November 2022

بازدید رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر اردبیل از موزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، صبح امروز (دوشنبه) «اکبر منتظر» رییس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل به همراه کارکنان این ستاد با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان از بخش های مختلف این مرکز فرهنگی بازدید کردند.

در این بازدید منتظر علیه اظهار داشت: موزه دفاع مقدس استان پس از تکمیل نهایی می‌تواند پذیرای خیل عظیم علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت باشد و نقش ارزنده‌ای را در نشر ارزش‌های والای عاشورایی دفاع مقدس در استان اردبیل ایفا کند.

منتظر افزود: شهدای استان اردبیل و یگان‌های عمل‌کننده از این استان در دفاع مقدس نقش خط‌شکن را در لشگر 31 عاشورا بر عهده داشتند و شجاعت آنان زبان زد رزمندگان بود. نیروهای انتظامی و نظامی در تأمین امنیت پایدار و در حفظ و حراست از مرزهای کشور و مبارزه با پدیده شوم و خانمان سوز مواد مخدر، شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را الگو قرار داده‌اند و می‌توان گفت که جهاد این عزیزان هم به نوعی دفاع مقدس است.

منتظر گفت: غرب و به ویژه آمریکا بدون داشتن قهرمانان و اسطوره‌های واقعی در طول تاریخ پر از سرافکندگی خود، همواره سعی در قهرمان تراشی و خلق قهرمانان پوشالی داشته‌اند، ولی ایران اسلامی علاوه بر داشتن قهرمانان متعدد در طول تاریخ پر افتخار خود، در دوران 8 ساله دفاع مقدس شاهد ظهور قهرمانانی بزرگ و ماندگار با سجایای اخلاقی والا بوده است که باید در شناساندن آن‌ها به نسل‌های بعدی و حتی ملت‌های دیگر تلاش‌های موثری انجام دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار