دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استانداری مازندران تأکید کرد؛

ضرورت ایجاد طرح جامع محرومیت زدایی در بخش کجور

حجت الاسلام «عالی» بر ضرورت ایجاد طرح جامع محرومیت زدایی در بخش کجور تأکید کرد.
کد خبر: ۵۵۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۷ - 21November 2022

ضرورت ایجاد طرح جامع محرومیت زدایی در بخش کجوربه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «علی اصغر عالی» دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استانداری مازندران شامگاه دوشنبه در نشست مشترک کاهش محرومیت و رفع موانع تولید و اشتغال منطقه کجور که به میزبانی روستای انگاس برگزار شد، با بیان اینکه باید طرح جامع محرومیت زدایی بخش کجور ایجاد شود، اظهار داشت: ۹۹ درصد قوانین منابع طبیعی ما قبل از انقلاب و البته در خارج کشور نوشته شد و الان با قوانین منابع طبیعی و محیط زیست مشکل داریم.

وی افزود: اصل کار باید در مجلس صورت بگیرد و البته جاهایی هم دولت خود را وفق دهد و اصلاحات ساختاری در این دو حوزه صورت پذیرد.

حجت الاسلام عالی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای مازندران در بخش کشاورزی، تأکید کرد: صنایع تبدیلی و صادرات در بخش کشاورزی مازندران باید شکل بگیرد.

وی با بیان اینکه در بحث گردشگری هم فعالیت فرهنگی داریم، عنوان کرد: هم باید مکان مناسب برای فعالیت‌های گردشگری و صنایع دستی داشته باشیم و هم میراث گذشتگانمان را هم زنده کنیم تا روند جذب گردشگر افزایش یابد.

مشاور عالی استاندار مازندران با اشاره به اینکه طرح تغییر الگوی کشت در مازندران با جدیت از سوی استاندار در حال پیگیری است، تصریح کرد: مازندران به تنهایی قادر است امنیت غذایی کل کشور را تأمین کند به شرطی که ظرفیت‌های حوزه کشاورزی احیا شوند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی استانداری مازندران با تأکید بر ایجاد امنیت در بخش‌های مختلف زیرساختی و توسعه‌ای، اظهار داشت: مشکلات بخش کجور تا حدود زیادی شناسایی و دسته بندی شد و قرار است در کمیسیون‌های مرتبط پیگیری و برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: باید مشکلات اولویت بندی شود و طبق آن نسبت به حل و رفع آن اهتمام ویژه شود و در عمل پیاده سازی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار