جهاد اسلامی: جنایت صهیونیست‌ها هرگز ملت فلسطین را از مقاومت بازنخواهد داشت

یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که تداوم یورش‌ها و ارتکاب جنایت‌های مکرر علیه ملت فلسطین، تلاشی بیهوده از جانب رژیم صهیونیستی برای توقف مقاومت است.
کد خبر: ۵۵۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ - 21November 2022
جهاد اسلامی: جنایت صهیونیست‌ها هرگز ملت فلسطین را از مقاومت بازنخواهد داشتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «احمد المدلل» از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد که تداوم ارتکاب جنایت و تجاوزات رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان در کرانه باختری، هرگز ملت فلسطین را از راه مقاومت بازنخواهد داشت.
 
المدلل با اشاره به مقابله مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در جریان یورش این نظامیان به جنین و محاصره منزل یکی از فلسطینیان گفت: «جنین از زمان شهید عزالدین القسام بیانگر تاریخ مبارزات فلسطین و هم‌رزمانش بوده و اکنون نیز کتیبة جنین پرچم مقاومت را برافراشته و مقاومت را از یک تشکیلات به یک حالت جمعی انقلابی تبدیل کرده است».
 
بنابر گزارش وبگاه «فلسطین الیوم»، این رهبر جهاد اسلامی تأکید کرد که رژیم صهیونیستی اکنون به دلیل عملیات‌های مقاومت با بحران‌های مکرر مواجه است و جنین به یک کابوس برای این رژیم تبدیل شده است.
 
وی افزود: «در پرتو احتمال تشکیل کابینه افراطی (رژیم صهیونیستی) ما برای نبرد و رویارویی شدید آماده می‌شویم».
 
المدلل درباره ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه خودروی بمب‌گذاری شده در جنین برای هدف قرار دادن نظامیان این رژیم تجهیز شده بود، گفت: «مقاومت دائما در حال پیشرفت و تحول در ابزار‌ها و توان نظامی خود است و همین امر باعث شده که رژیم اشغالگر با یک کابوس وحشتناک مواجه شود چرا که این رژیم می‌بیند که مقاومت از سنگ به چاقو سپس به گلوله و زیر گرفتن با خودرو و استفاده از سلاح سرد و خودرو‌های بمب‌گذاری شده تغییر و تحول یافته است و همین امر باعث شده رژیم اشغالگر پیش از یورش به شهر‌ها و اردوگاه‌های فلسطینی دچار تردید و محاسبات زیادی شود».
 
المدلل همچنین با اشاره به اینکه مقاومت اراده قوی برای تداوم درگیری با رژیم اشغالگر و توسعه ابزار‌های رزمی آن وجود دارد، تأکید کرد که مقاومت همه گزینه‌ها را برای مقابله با دشمن روی میز دارد و این حق مقاومت است و هرگز از مسیر خود برای دفاع از سرزمین، ملت و مقدسات آن بازنخواهد گشت.
 
در همین ارتباط وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که امروز دوشنبه نظامیان صهیونیست در جریان یورش به شهر جنین با تیراندازی به سمت فلسطینیان یک جوان را به شهادت رساندند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار