امروز؛

برگزاری مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت در اصفهان+ تصاویر

پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی ۲۵ آبان اصفهان امروز از میدان بزرگمهر اصفهان به سمت گلستان شهدا بر روی دستان مردم شهیدپرور اصفهان تشییع شد.
کد خبر: ۵۵۶۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱ - 20November 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی ۲۵ آبان استان اصفهان، شهید سرهنگ «اسماعیل چراغی»، شهید «محمد حسین کریمی» و شهید «محسن حمیدی» صبح امروز از میدان بزرگمهر اصفهان به سمت گلستان شهدا بر روی دستان مردم شهیدپرور اصفهان تشییع کردند.

آغاز مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت در اصفهان

مردم اصفهان امروز همه در خیابان‌های منتهی به میدان بزرگمهر جمع شده‌اند تا ادامه دهنده راه شهدا باشند و به همه جهانیان اثبات کنند که خون شهید هدر نمی‌رود و همیشه جوشان است. مردم شعار مرگ بر فتنه‌گر سر دادند و خواستار اتمام مماشات با اغتشاشگران شدند چرا که آرامش و امنیت از هرچیزی والاتر است.

آیین تشییع با قرائت آیاتی قرآن کریم آغاز شد و مردم اصفهان ندای لبیک یا مهدی و لبیک یا حسین سر دادند.

در این مراسم مردم اصفهان با در دست داشتن تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی و پرچم ایران، سرود ملی را زیر لب زمزمه کرده و با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

با حضور چشمگیر اقشار مختلف جامعه از مسئولان لشکری و کشوری و استانی، بازاریان و دانشجویان و مردم شهیدپرور، از پیر و جوان، زن و مرد و دانش‌آموز با در دست داشتن پرچم ایران باعث دل گرمی خانواده‌های آنان شدند.

سیدرضا نریمانی، مداح اهل بیت (ع) در جمع میلیونی مردم اصفهان در محل بزرگمهر به نوحه‌سرایی پرداخت.

پیکر مطهر این سه شهید والامقام پس از اقامه نماز به امامت آیت‌الله مهدوی، برای وداع و خاکسپاری رهسپار شدند. مردم با ذکر لبیک یا حسین (ع) و الله اکبر گویان شهدا را به خانه ابدی بدرقه کردند.

مادران شهدا در غم شهادت فرزندان خود تنها نبودند اصفهان و یک ایران همدرد مادران است تا بگویند ما هنوز در کنار شماییم و راه جوانان شما ادامه خواهد یافت.

آغاز مراسم تشییع شهدای مدافع امنیت در اصفهان

شامگاه چهارشنبه 25 آبان در پی آشوب اغتشاشگران و ایجاد نا امنی در ملک شهر و خانه اصفهان، دو نیروی بسیجی حافظ امنیت به نام‌‌های «محمدحسین کریمی» و «محسن حمیدی» که در حال برقراری آرامش و امنیت در فلکه نگهبانی خانه اصفهان بودند، از سوی افراد مسلح ناشناس به شهادت رسیدند.

در این حمله مسلحانه همچنین شماری زخمی شدند و به بیمارستان انتقال یافتند که سرهنگ «اسماعیل چراغی» از ماموران یگان ویژه در زمره مصدومان بود که با وجود کوشش‌های کادر درمان بر اثر جراحت وارده به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار